Friday, April 6, 2012

Makeup: DIY cream bronzer


Ne znam za vas, ali ja već mjesecima... skoro pa i godinama slinim za ovom divoticom koju sve i jedan MUA sa YouTube-a ima i hvali na sva usta. I vjerujem da je stvarno savršena, Za neupućene: divotica se odaziva na ime Soleil Tan de Chanel, a sam proizvod je, kako kažu, jedan od najsavršenijih kremastih bronzera ikad.
Kažu, savršeno se blenda, izgleda odlično na svim tonovima kože, nije narandžast niti blatnjave boje, nema shimmera, daje savršeni sun-kissed look ako ga nanesete preko cijelog lica, ili obraza, čela i nosa, a jednako je savršen i za konturiranje (ispod jagodica, na sljepoočnicama i ispod donjeg ruba brade. Možete ga koristiti i kao bazu ispod pudera (čak se i zove bronzing makeup base), da biste dobili onaj, savršeni, prirodni "malo sam šetala uz more danas" ten. I ima ga poprilično u pakovanju, 30g.
Da, zaista vjerujem u to sve. Čak ga i Pixiwoo sestre hvale.
Međutim, još ga nikad nisam kupila. I prilično sam sigurna da u doglednoj budućnosti i neću (OK, ako osvojim na lotu, kupujem po jedno pakovanje svim damama koje poznajem, ali u suprotnom - čisto sumnjam).
Zašto, pitate se?
Pa, ta divotica je svjesna toga da je jako rijetka, jer kremasti bronzeri bez shimmera se ne nalaze baš na svakom koraku, znate? Ustvari, mogu na prste jedne ruke nabrojati takve. Osim toga, divotica se preziva Chanel, a to vam je jedno, onako, Begovsko prezime u svijetu makeup-a :D.

I takvu divoticu da biste imali u svom vlasništvu, morate iskeširati 48 $. Ili po našem, nekih 75 KM. I to je cijena sa interneta. A ako je na netu 75 KM, možete se kladiti da je u našim parfimerijama bar 100 KM. Ne znam, nisam čak ni gledala (odavno već ne gledam high-end kreme, šminku i parfeme po našim parfimerijama, jer su totalno neisplative, jedino dobro dođu za swatchanje nekog proizvoda, ili špricanje parfema prije nego ga naručim online :D).

Elem, kako god taj bronzer savršen bio, meni ne pada na pamet da dam 100 KM za njega. Ma ni 70. Jer - ako ćemo realno, za te pare:
               a) radije ću kupiti neku kvalitetnu high-end kremu ili neki drugi preparativni proizvod za lice;
               b) radije ću kupiti neki dobar parfem;
               c) radije ću pokupovati skoro kompletan asortiman Essence/Catrice proizvoda (uključujući sve od laka za nokte do maskare, pudera, bronzera, sjenila, ruževa, gel linera, i svih ostalih čudesa)
               d) radije ću kupiti eksterni hard disk od 500 GB (ili doplatiti još malo i kupiti 1 TB ;)) i koristiti ga za back-up;
               e) prestaću nabrajati, you got the point...

Jednostavno, mislim da ne vrijedi toliko, jer će se sasušiti puuuno brže nego ćete imati priliku da ga potrošite (pogotovo ja, koja tako štedljivo trošim sve što imam da mi traje bar 3 puta duže nego ostalim, normalnim osobama - ne pitajte me zašto to radim, jer ne znam, podsvijest je čudo...).
Osim toga, to je ipak samo bronzer, i koliko god zgodna stvarčica bio, ima puno alternativa za njega...
A jednu, koju sam sama smislila, i funkcioniše PERFEKTNO, ću vam predstaviti u nastavku.

Naime, imam suhu kožu, pa često i ne koristim puder u kamenu/prahu za setovanje, jer mi jednostavno ne treba. Pogotovo u jesen i zimi. Tad mojoj koži treba malo više sjaja, jer je suha do bola. A ako ste ikad pokušali staviti bronzer u prahu na lice na kojem je samo tečni puder, onda znate o čemu pričam...
Debela crta na obrazu (ma koliko pažljivi i light-handed bili) koja izgleda kao da ste se valjali po blatu i kojoj treba nekih 10 minuta blendanja da izgleda čak i približno normalno. Nakon toga, nemate više iskonturirano lice, već bronzer izblendan preko pola obraza, i niste postigli efekat koji ste htjeli (btw, ja inače bronzere koristim samo mat, i samo za konturiranje, ove sun-kissed i beach-look varijante baš i nemaju smisla na mojoj jako svijetloj koži). I tako se konturiranje pretvara u noćnu moru. A ja to radim svaki dan. Često stavim samo tanki sloj pudera u kamenu samo preko vanjskog dijela obraza, da ih pripremim za bronzer u prahu, i to je jedini način kako ga uspijevam nanijeti.

Međutim, prije par mjeseci, nakon što sam gledala YT video u kojem Goss priča kako je najbolje kremasto rumenilo koje možete kupiti - upravo ruž, dok sam pila kafu i razmišljala kako mora da je divna ova divotica sa početka posta, i gledala po svojoj kolekciji, ne bih li pronašla bilo šta slično (nada zadnja umire, LOL), pala mi je na pamet luda ideja - da sama napravim svoj kremasti bronzer.
Malo kreativnosti, i vjerujte, SVE je moguće.

Sjetila sam se jedne od prvih stvarčica koje sam naručila s ELF-a, palete ruževa (u vrijeme kad sam je kupila mi se činila kao užasno praktična stvar, a sada je skoro nikako ne koristim, iako su ruževi sasvim OK kvalitete).
E.L.F. Beauty encyclopedia - Lip Edition

Sjetila sam se te palete jer je u njoj bio jedan ruž neke bež-smeđe boje. Više smeđe.
Zar ovo nije totalno beskorisna nijansa ruža?

I pomislim da, ako Goss može da koristi ruž kao rumenilo, zašto i ja ne bih mogla koristiti ruž kao bronzer?

Probam nanijeti ovaj ruž na lice, i shvatim da je ipak prehladnog tona, i previše mastan, tvrd, i prilično taman za moj ten. Hmmm... Onda se sjetim Catrice Allround paletice korektora (tu je recenzija jedne divne blogerice) koju sam kupila mjesecima prije i kojom nisam uopće bila oduševljena (iako sam čitala dosta pohvala za nju). Meni su nijanse bile skroz čudne, čak i miješanjem nisam uspijevala dobiti pravu nijansu za sebe, a prekrivanje je sasvim osrednje. Ponekad sam koristila zeleni korektor za bubuljice, ali uglavnom je paletica stojala neiskorištena.
I padne mi na pamet luda ideja - da pomiješam taj smeđi ruž sa tamnijim korektorom iz paletice. To i uradim, imala sam praznu posudicu od providne plastike (od depottiranog Catrice sjenila), koja je izgledala baš fensi ;), i u nju sam čačkalicom izvadila najprije sav ruž iz posudice, a zatim dodavala malo po malo korektora iz paletice. I miješala. Nakon što je smjesa izgledala nekoliko nijansi svjetlije, kremastije, i mazivije, probala sam je na obrazu, i konzistencija je bila super, ali sam htjela samo da bude malo svjetliji, i hladnijeg tona. Dodala sam još svjetlije nijanse korektora, i mrvicu roze nijanse korektora, da dobijem hladniji ton. Još par dodavanja, oduzimanja, i dobila sam savršenu nijansu, koja se nanosi, razmazuje i blenda KAO SAN.
I sad imam svoj mali fancy kremasti korektor savršene nijanse koji nanosim za konturiranje preko tekućeg pudera, a nisam platila ništa, već sam iskoristila proizvode koji su mi pojedinačno bili totalno loši i neiskorišteni.
Pa vi sad recite da nisam mali ekonomični genije? :D

Toliko sam bila (i još uvijek sam) oduševljena ovim proizvodom, da sam brzo nakon toga došla i na ideju da napravim sama svoj iluminator/highlighter, jer su svi na našem tržištu (opet pričam o pristupačnijim cijenama) prešljokičasti, a ja sam htjela samo "healthy glow" u obrazima. I to je bio pun pogodak, ali o DIY highlighterima u drugom postu ;).

Poenta: sigurno i vi imate neke kozmetičke proizvode koje ne koristite ili vam se ne sviđaju, ali pronađite ih i pokušajte napraviti neku kombinaciju od njih koja će biti baš ono što tražite.

Što se bronzera tiče, ja sumnjam da ću ikad pronaći neki na tržištu (za pristojne pare) koji mi je dobar kao ovaj moj "uradi sam", i preporučujem ga svima vama. Čak i ako nemate neki stari, smeđi ruž, i stari korektor koji slabo prekriva, ako kupite neki najjeftiniji ruž (bez šljokica i shimmera!), npr Miss Sporty, koji košta oko 3 KM, i ovu (ili neku drugu) paleticu korektora (ili čak samo jednu nijansu korektora), koja košta oko 6 KM, nećete potrošiti više od 10 KM, a dobićete kremasti bronzer koji savršeno odgovara vašem tonu i tipu kože.
Napomena: za suhu kožu, birajte malo masnije korektore, kao što su ovi Catrice, a ako imate normalnu/masniju kožu, birajte više suhe korektore (možda i da pokušate sa onima u sticku?), a isto važi i za ruž koji odaberete.

Eto, nadam se da vam se svidjela ideja, a ja svakako preporučujem da probate, jer su rezultati izvanredni.
Postaviću uskoro sliku mog kremastog bronzera, sad je noć i baš i nisu najsretniji uvjeti za fotografisanje, ali obećavam u narednih par dana, biće slika, čisto da vidite otprilike kako to sve izgleda, i koja je otprilike finalna nijansa u pitanju.

I da, iako sam bila prilično sigurna da ću od ovog proizvoda dobiti bubuljice ili akne, jer ipak mi je isprva bilo malo čudno imati ruž na obrazima... to se nije desilo! Niti jedne, jedine bubuljice na mjestu gdje ga koristim, a koristim ga svaki dan. Čak sam i od bronzera u kamenu dobijala bubuljice, ali od ovog - nikad, niti jednu. E to mi je bilo najveće iznenađenje :)

Pozdrav, dame moje, i ako ste već pravile DIY kremasti bronzer, ili ga nakon čitanja ovog posta probate same napraviti, svakako javite rezultate.

Čitamo se skoro :)

EDIT: fotke mog DIY bronzera kojeg koristim svakodnevno, a napravila sam ga prije par mjeseci, i vidite koliko ga još ima. Kutijica je od depottiranog Catrice mono sjenila, i baš mi izgleda skroz fensi :D
Ova slika prikazuje prilično realnu boju (IRL je mrvicu tamniji i nema ovu neku crvenu notu)

Ovo je slika izbliza, čisto da vidite konzistenciju samog bronzera

15 comments:

  1. Pozdrav za tebe, odlican ti je blog, samo tako nastavi, svidja mi se tvoj stil pisanja, i od sada te redovno pratim :-) Neki dan sam kupila pomenuti chanel bronzer i u mercatoru - beautique mu je cijena nesto niza od 75 km, sa popustom od 10% platila sam ga 67 :-) cura koja radi tamo mi je rekla da imaju iste cijene kao u americi... odlican je stvarno, malo preskup jeste, ali ipak se dobije 30g bronzera.... Pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa moj blog :)
      I hvala ti na informaciji za bronzer, to je super cijena, ja sam navikla da su kod nas svi high-end proizvodi i parfemi skuplji nego na netu za bar 30%, a nekad i do 100%... Ma znam, kad se sve sabere i oduzme, 70 KM za 30 g bronzera i nije puno, ali pitanje je šta će meni 30 g :)))
      Ovaj koji sam ja napravila mislim da ima oko 4g, trošim ga već mjesec i po, i jedva sam ga načela... Ipak e to bronzer, i koristi se u mikrokoličinama.
      Eh, kad bi Soleil Tan de Chanel dolazio i u mini pakovanju (recimo 10 g ili manje), onda bih ga mozda i kupila, jer bih znala da cu ga ipak koliko-toliko potrositi... Ovako znam da bi ga 70% završilo u kanti za smeće jer bi se vremenom sasušio, a ja ga neću stići potrošiti.
      Ali, opet kažem, ja nenormalno sporo trošim sve živo, i normnalnim ljudima to vjerovatno ne predstavlja toliko problem :)))
      Uživaj u svojoj divotici (a i u mom blogu) ;)
      Pozzz

      Delete
    2. U pravu si da bi ga trebali proizvoditi u manjim pakovanjima.....
      Ja isto sve kupujem preko interneta, navikla sam na dosta jeftinije cijene, gledala sam ovaj bronzer svuda online i moze ga se naci na ebayu za 80 dolara sa postarinom sto mi je bilo bas previse, ali kako citam po stranim blogovima u americi postoje liste cekanja na njega hehehe pa je zato tako skup i na ebayu... i vjeruj mi da sam cekajuci da se nadjem sa prijateljicom slucajno usla u beautique, u koji inace jako rijetko ulazim bas zbog cijena, i jako se prijatno iznenadila..... cijene za chanel su iste kao i na njihovoj stranici... cura mi je nabrojala nekoliko brandova za koje su cijene iste svuda u svijetu... sad se ne mogu sjetiti koje mi je sve rekla, ali za chanel znam da su cijene navodno svuda u svijet iste, sigurno postoje neka manja odstupanja, ali tu je to negdje,,,
      Eto nastavi nam pisati, a ja cu nastaviti citati....
      Pozdravcic

      Delete
  2. boja ruza iz ove tvoje paletice stvarno deluje kao odlicna nijansa za bronzer, osim benefit hoola koji je slican, jos nisam uspela da nadjem takav bronzer (a da bude pristupacniji cenom od hoola).
    imam ovaj chanel vec dve godine i potrosila sam ga stvarno malo (jer ne koristim bronzer stalno, a koristim i druge bronzere pored njega), i zaista jeste ogromna kolicina u pitanju ali moram da kazem da se za ove dve godine nije ni najmanje osusio, niti promenio teksturu - potpuno je isti kao kad sam ga i kupila iako sam ga otvorila milion puta. svejedno, i dalje mislim da je skup (narocito za mene koja volim da isprobavam nove stvari, i jedan bronzer mi nikada nece biti dovoljan), a i volela bih da mu je nijansa neutralnija (malo je vise zut i meni ne smeta jer sam toplog podtona, ali onima koji su hladniji ce bolje stajati neka nijansa kao ovog tvog ruza iz palete).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spremam jedn post o Benefit kozmetici, sa zanimljivim načinom kako kupiti Hoola bronzer po jako jeftinoj cijeni, biće u toku vikenda ;)

      Delete
    2. A naša draga Make Up Make Out je u ovom postu (http://makeupmanija.blogspot.com/2012/03/golden-rose-kozmetika-slike-swatchevi.html) pisala o bronzeru Golden ROse Terra Powder br 103, za koji kaže da je isti kao Hoola, pa moćžda da probaš i njega?

      Delete
    3. e videla sam taj post naravno, ali kod mene na pijaci nije bilo tog bronzera, pa cu morati da se rastrcim na jos par mesta da vidim da li ima.

      Delete
  3. i da dodam da mi se bas svidja tvoj blog, i to zato sto, kao sto je jasmina vec napisala, odlicno pises :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na tome, puno mi znači od tebe, jer su meni tvoji postovi oličenje profesionalnog pisanja, uvijek staviš sve neophodne informacije, odlične slike, i sve je to tako lijepo napisano da ga je milina čitati. Samo nastavi tako ;)

      Delete
  4. Hihihi...
    Lepo, jedinstveno, ekonomicno...;) DObro da nisam jedina..JEr sam i ja skoro napravila svoju bazu za kapke po upustvima Make-up guru-a sa YT-a..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam uvijek za varijantu da se iskoristi ono što se već ima, jer čemu bezveze bacati pare, ako to nešto već imate kući ;)

      Delete
  5. Fantastičan, koristan i kreativan post, svaka čast :)

    ReplyDelete
  6. super ideja, em dobiješ boju kakvu želiš em je za smiješne pare. Sve mi se čini da ću i ja probat nešto smućkat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, rezultat je zaista odličan, i svako ga može prilagoditi potrebama svoje kože, boji, tipu, i sl. ;)

      Delete