Thursday, May 10, 2012

Beauty: Avon i Freeman maske za lice

Znam da sam bila MIA zadnjih dana, ali baš se sastalo, praznici, pa odmor, pa PMS, pa MS, pa loše vrijeme, gužva na poslu... i nikako da ugrabim par sati da spremim novi post. Nadam se da ćete mi oprostiti :)

Post o maskama za lice je trebao biti još prije par sedmica, ali nikako da ga napišem, pa evo ga najzad...
Znam da će da izgleda sumnjivo, ali vjerovali ili ne, ovo nije sponzorisan post. Razlog što je od 10 maski za lice koje imam, 8 iz AVON-a, je jednostavno taj što su - ODLIČNE :). As simple as that. I zato što sam hoarder, pa kad mi se svidi jedan proizvod, ja kupim i još 3 slična  :D.

Noć je i kasno je, pa da pređemo na stvar, može?

Maske su redom:
  1. AVON Japanese sake and rice smoothing face mask
  2. AVON Moroccan rose calming face mask
  3. AVON Provence lavender and jasmine purifying face mask
  4. AVON White tea energizing face mask
  5. AVON Dead sea minerals facial mud mask
  6. AVON Himalayan goji berry moisture replenishing face mask
  7. AVON Thailand lotus flower deep pore cleansing face mask
  8. AVON Mediterranean olive oil hydrating face mask
  9. ALVERDE Intensiv Pflegemaske Avocado
  10. BALEA Vital Aufbauende Maske mit Baobab
Slijede slike i kratka recenzija svake od njih:

1. AVON Japanese sake and rice smoothing face mask
Ova maska je od riže i sakea, te služi za čišćenje i zaglađivanje lica. Bijela je i gusta, i morate je brzo nanijeti, i dobro umasirati na lice u malo debljem sloju. Nakon 20-ak minuta, kada se sasvim sasuši, možete je skinuti na dva načina: odljepljivanjem s lica, ili brisanjem vlažnom spužvicom. Ja preporučujem prvi način i sama je uvijek tako skidam, jer na taj način ćete, osim čišćenja lica, dobiti i efekat blagog pilinga, jer ćete odljepljivanjem maske skinuti i nečistoće sa lica i iz pora, efekat sličan onom koji dobijete kad odlijepite flastere za nos. Ocjena 9/10. Moja druga najdraža maska jer poslije nje lice bude taaaaako mekano i čisto i meeekano kao bebina guza :). Obavezno je probajte ako budete u prilici.


2. AVON Moroccan rose calming face mask
Ova maska je od marokanske ruže i namjena joj je za smirivanje kože lica. Ne znam kakvo je to uznemireno lice, ali prilično sam sigurna da se to ne odnosi na osjetljivu i iziritiranu kožu, jer ova maska peče prvih 30-ak sekundi nakon što je nanesete, pa ako ste osjetljive, ja bih ipak preporučila da je preskočite. Koristim je kao hidratantnu masku, nakon nanošenja malo pecka, ali to prođe za 30-ak sekundi, i onda se zagrije, pa nekako dubinski hidratizira lice. Lijepo miriše, i skida se ispiranjem mlakom vodom. Ocjena 7/10.


3. AVON Provence lavender and jasmine purifying face mask
Ova maska služi za čišćenje lica, od jasmina i lavande je, i ljepljive teksture. Nakon nanošenja sačekate 20-ak minuta da se osuši i skori na licu, te je onda odlijepite, ili isperete mlakom vodom. OK je, fino očisti lice, i miriše opuštajuće, na lavandu i jasmin. Ocjena 7/10.


4. AVON White tea energizing face mask
Maska od bijelog čaja koju dosta hvale, mada ja nešto ne razumijem kako se to "energizira lice" (?), ali hajd eto nek' im bude... Ja je opet koristim kao hidratantnu. Dosta je ljepljiva, i kad se nanese, skori se na licu, te je možete odlijepiti, isto kao i masku od riže i sakea. OK je, ali neću je kupiti ponovo, ima i boljih. Ocjena 5/10.

5. AVON Dead sea minerals facial mud mask
Najbolja maska na svijetu :). Ovo mi je mislim peta tubica, i namjeravam ih kupovati dok god budu u prodaji. Savršena stvar. Maska je od gline i minerala Mrtvog Mora. Ja inače imam dehidriranu kožu, i rijetke probleme s miteserima, ali svako malo, koža mi poludi, i odjednom se stvori po nekoliko njih. Ova maska jednim korištenjem te probleme - prepolovi. A ne isuši mi kožu previše. U zimskom periodu je nanesem samo na T-zonu, a na ostatak lica hidratantnu (to baš bude zanimljiv i živopisan prizor), a ljeti je koristim preko cijelog lica jednom u 10-ak dana. Nakon nanošenja sačekajte da se osuši (znaćete da je suha kad promijeni boju), i detaljno isperite lice mlakom vodom. Poslije nje imate onaj osjećaj škripavo čiste kože, ako to volite, ako ne, nahranite kožu odmah hidratantnom kremom, i - sve super. Definitivno preporučujem da je nabavite, nećete se pokajati sigurno. Ocjena 10/10.


6. AVON Himalayan goji berry moisture replenishing face mask
Ova maska je od himalajskih goji bobica, i radi baš ono za šta je i namijenjena - vraća vlažnost koži. Odlična je. U formi je crvenkastog providnog gela, jako fino miriši, i kad je nanesete, ne sasuši se, nego je koža lagano upija, i samo je možete obrisati blaznicom s lica (ja se i umijem, za svaki slučaj). I poslije nje koža lica bude baš fina, mekana i hidrirana, tako divan osjećaj. Ocjena 9/10.


7. AVON  Thailand lotus flower deep pore cleansing face mask 
Ova maska služi za čišćenje lica, od tajlandskog lotusa je, i kremaste teksture. Nakon nanošenja sačekate 20-ak minuta da se osuši i skori na licu, i promijeni boju, a skidate je mlakom vodom. Jako dobro očisti lice, i diiivno miriše. Koristim je kad imam manjih problema sa bubuljicama, i kad mi treba malo temeljitije čišćenje lica. Ocjena 8/10.


8. AVON  Mediterranean olive oil hydrating face mask 
Hidratantna maska od maslinovog ulja. Malkice pecka kad se tek nanese, ali to prođe za par sekundi. Gelaste je teksture, i ne suši se, već je koža upija. Nakon 20-ak minuta možete je obrisati blaznicom ili isprati mlakom vodom. Lice poslije nje ostaje jako fino hidrirano i mekano. Ocjena 8/10.

7.  ALVERDE Intensiv Pflegemaske Avocado 
Maska od avokada za jako suhu i oštećenu kožu. Zimus mi je bila spas u periodu kad mi je koža bila suha kao barut. Fino miriši i kremasta je, nakon nanošenja koža je lagano upija i ostaje hidrirana i bogato nahranjena. Možete je obrisati blaznicom ili se umiti mlakom vodom poslije. Koštala je oko 3 KM u DM-u, pakovanje od 50 ml. Ocjena 8/10.


8.  BALEA Vital Aufbauende Maske mit Baobab 
Ovu masku sam slučajno kupila jer je bila na polici na kojoj je roba kojoj uskoro istječe rok trajanja pa je snižena 50% do 70%. Maska je sa ekstraktom Baobaba i namijenjena je jako zreloj koži. Kupila sam je zbog hidratantnih i hranjivih svojstava koje svi preparati za zrelu kožu sadrže, a i rok joj je isticao tek krajem juna, a bila je snižena oko 60%, cca nekih 3 KM ako se dobro sjećam. Jako je fina i hranjiva, ako imate veoma suhu kožu, toplo je preporučujem, odlično hidrira, i efekat ćete osjećati nekoliko dana. Ocjena 8/10.


To bi bile moje najdraže maske za lice, inače svi proizvodi iz Planet Spa linije iz Avona su mi super, i rijetko za koji sam se pokajala što sam ga kupila. Po regularnoj cijeni su prilično skupi, međutim Planet Spa proizvodi su jako često sniženi ili na akciji u setovima, pa ih možete kupiti prilično jeftino.  Ja sam ove maske plaćala na sniženjim oko 5-8 KM. Znam da sada postoji i set od 12 jednokratnih maski za lice (4 vrste maski iz Planet Spa linije), pa je to odličan način da probate nekoliko njih za punu cijenu jedne maske.

I za kraj, Freeman proizvodi koje imam i štedljivo trošim jer ih više ne uvoze u BiH, a FENOMENALNI su. Enzimska maska od ananasa sa AHA kiselinama je WOW - maska sa efektom hemijskog pilinga, i zaista divno očisti kožu i da joj sjaj. Maska od gline, avokada i zobi - hrani i čisti kožu istovremeno, nešto između Avon maske sa mineralima iz mrtvog mora i Balea Vital maske. Odlična stvar. Gel za umivanje od kruške, sa salicilnom kiselinom, čisti kožu dubinski i sasušuje eventualne bubuljice ako ih imate, a pritom ne isušuje kožu. I, za kraj, Piling za umivanje od maline, ima sitne, mekane, gusto raspoređene čestice za blagi, ali efikasni piling lica, i veoma je blag, pa ga možete koristiti svakodnevno.

R.I.P. Freeman proizvodi za njegu lica. You will be missed. We will never ever forget you. :(


Drage moje, toliko za ovaj put, pišite mi koje maske za lice vi koristite, imate li mi neku preporučiti?

Ja sad bježim na spavanje, jer valja i sutra na posao, a vikend je još daleko...
Čitamo se skoro, obećavam da će sljedeći post biti jako brzo ;)

14 comments:

  1. odličan post, jako informativan!
    ja si sama mučkam doma ovakve proizvode, tako znam što mi je na licu 100% (kad već ne znam od ostalih kupovnih proizvoda). inače mi Avon ima super preparativnu kozmetiku, probala sam jednom masku sa čajevcem i krastavcem, isto je peel off iako mi se to ne sviđa - više volim isprati svoje. mislim da se Freeman više ne uvozi ni u HR, nisam one njihove maske u vrećicama vidila dosta dugo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja inače isto volim prirodne proizvode, ali kad se radi o maskama, nekako uvijek imam osjećaj da je efekat prirodnih maski veoma mali (vjerovatno griješim, ali jednostavno imam takav osjećaj). Nekako s ovim kupovnim se baš vidi efekat, a kad stavim krastavac ili bananu na lice, čini mi se da dok ih saperem, nestaju i sva korisna dejstva :-/
      Btw, ja i poslije skidanja peel-off maski obavezno operem lice vodom, ali ih više volim odlijepiti jer koža bude mekša poslije.

      Delete
  2. Planet Spa mi je najdraža Avonova linija, sve mi je njihovo dobro. Nisam probala Dead Sea, ali nakon ovog hoću. Jadni moj novčanik :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi probala masku za kosu Planet Spa od maslinovog ulja? Uh to je najbolja maska za kosu koja postoji, čuda radi :)
      A i pilinzi su im super, te kreme za tijelo... eh samo da je para, sve bih pokupovala, pa da sam mirna do kraja života...
      Ali opet, gdje bi tu bilo ono slatko iščekivanje i sreća kad se kupi nešto novo? :)
      Možda je ipak bolje ovako, pomalo ;)

      Delete
    2. Jesam, koristila sam je, super je stvarno, sada trošim džinovsku Gliss Kur crnu, pa se vraćam maslinovoj. Uopšte ne koristim regenerator pored tih maski <3

      Delete
    3. E, pa hajde piši recenziju o toj Gliss Kur maski, ja već dugo hoću da je kupim, čula sam da je dobra pravo, ali zanima me masti li kosu?

      Delete
  3. Ja ne koristim maske za lice xD Samo one koje napravim zapravo.

    new post - new jewelry♥mfashionfreak

    ReplyDelete
  4. Što bi se narodski reklo - niđe veze. Sve što valja prestaju uvoziti ili izbace iz asortimana. Avonove me privlače, ta prva i ona crvena. Jedina maska koju sad imam je neka Baleina Q10 koja je baš hranjiva. Inače više volim gelove i peelinge :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno, ni ja ne kontam u čemu je fol, zar nije svima u iteresu da se proizvod koji je dobar i dalje prodaje? Bezveze :/
      Piling je i meni must-have za uklanjanje odumrle kože, ali i maske imaju svoje prednosti... npr,. maska za dubisnko čišćenje lica je nezamjenjiva kad se koža lica uzjoguni, a hidratantne maske stavrno imaju odličan efekat za suhu kožu, pogotovo zimi, nezamjenjive su.
      Bar meni, što ne znači da svakom odgovaraju. Ja recimo tonik za lice nikad ne koristim, a znam dosta cura koje bez njega ne mogu da zamisle jutro ni večer... Ili recimo gel za umivanje - koristim ga 1-2 puta sedmično, nekad i rjeđe (pogotovo otkad koristim Bioderma micelarnu Sensibio).
      Sve je to do ličnog izbora i navike ;)

      Delete
  5. Ja svaki dan patim za Freemanom, imala sam gomilu proizvoda od njih i za lice i za tijelo i sve je bilo malo je reć fantazija. Nikad neću prežalit peeling gel za tuširanje s borovnicom, ovaj čistač za lice od kruške i žutu i zelenu masku kojih imam još samo mrvicu :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja znam da se još u CM-u može naći poneki zalutali primjerak losiona za tijelo i gela za tuširanje od Freemana, ali meni nisu bili nešto, ako hoćeš mogu ti potražiti pa da kupim. I gel za umivanje od kruške sam viđala, čini mi se, vjerovatno su njega imali najviše na zalihama. Ako hoćeš da ti pogledam javi.

      A ja se sve nadam da će ih opet neko početi uvoziti, nada zadnja umire :)

      Delete
  6. Može, šta god da nađeš od njih biće super, sve mi je odgovaralo, Thx :)

    ReplyDelete
  7. i meni je Freemanova zelena maska bila savršena :( i Avonova sa mineralima mrtvog mora je odlična, ali je Freeman bio dosta isplativiji. Inače, jako sam zadovoljna Avon Planet spa maskom za kosu sa shea butterom :) dobra je kao i ona hvaljena sa maslinovim uljem ali puno ljepše miriše

    ReplyDelete
  8. Čak više od kremi mi je pomoglo to što sam bila na wellness vikendu i masaži. Nekako mi je lice bilo svježije i bolje sam se osjećala pa svakako probajte. wellness vikend

    ReplyDelete