Tuesday, June 26, 2012

Makeup: Favoriti Maj/Juni Vol.1 - Dekorativa

Nisam nikad dosad radila postove o mjesečnim favoritima, jer ne mijenjam tako često proizvode da bih svaki mjesec mogla napisati cijeli post o tome, ali jako ih volim čitati kod drugih, jer se uvijek tu nađe zanimljivih komada šminke, preparative, krpica i sl.

Pa sam odlučila napisati i ja šta je to bilo moj must-have u maju i junu (pisaću ovakve postove kad se "nakupi" novih i zanimljivih stvarčica).
I tako sam za vikend uzela fotić i odlučila najprije pofotkati sve te moje must-have proizvode... I onda u jednom trenutku shvatim da ih ima puuuno puno više nego što sam očekivala - nekako kad sve to sakupite na jedno mjesto, hrpica bude baš povelika :)
Svi na okupu :)
Pa da bi svi proizvodi došli do izražaja, odlučila sam post razdvojiti na dva dijela: prvi će biti ovaj, o dekorativi i kozmetici, a u drugom ću pisati o preparativi i ostalim random stvarčicama koje volim u zadnje vrijeme...
Onda, da počnemo:

1. BB kreme
Lioele Triple Solution & Missha PC #23
Bez njih više ne mogu da zamislim ne život, nego čak ni jedan dan. Pudere i ne koristim, skroz sam se prebacila na njih. Moji favoriti, kao što sam već pisala, su Missha Perfect Cover u nijansi 23 koju koristim već godinu i po, i moja najnovija mjezimica, Lioele Triple the Solution SPF 30, koja pruža prekrivanje o kojem sam prije samo sanjala, a na licu se uopće ne primijeti. Čak ima i neki cvjetni miris ruže ili nečeg sličnog, i mada nisam ljubitelj mirisa u puderima, ovaj izlapi za nekih 5 minuta i nije uopće jak ni neugodan. Missha mi je samo mrvicu tamnija i kod nje volim što ima SPF 42, pa čak i kad koristim kremu za lice bez SPF ispod, više se ne bojim fleka od sunca ;)

2. Puderi u prahu/kamenu
Rimmel Stay Matte & Elizabeth Arden Pure Finish SFP20 u nijansi 02
Iako imam dehidriranu/suhu kožu, pa od oktobra do aprila ne smijem ni prići puderu u prahu, već koristim samo tečne, ljeti ih ipak koristim, jer... pa jel', ljeto je, i vruće je i znoji se i masti se i sl... Pa onda preko BB kreme često samo pređem lagano pufnastim kistom, čisto da "ubijem" onaj neželjeni sjaj, i tad koristim ili Rimmel Stay Matte puder u kamenu, ili moj novi Elizabeth Arden Pure Finish SPF20 puder koji je čak super i kao sam, i spremam vam ubrzo njegovu recenziju, dok ga još malo istestiram. Zasad sam oduševljena :)

3.Bronzeri NYC Sunny i Avon Arabian Glow brončane kuglice
Avon Arabian Glow kuglice & NYC Sunny
Već sam ih spomenula u postu o bronzerima. NYC je mat neutralna nijansa savršena i za konturiranje i za cijelo lice, a kuglice su ipak samo za cijelo lice, i daju divan osunčani, prirodni, zdravi izgled licu. U zadnje vrijeme koristim samo kuglice, i to svaki dan - obavezno.

4. 
Bronzer/Rumenilo ELF Sun Kissed
Fotka je obrađena da biste vidjeli realnu nijansu... pa zanemarite prste čudne boje :D
Najviše volim kad "zabacim" neki komad kozmetike, tj. prestanem ga koristiti iz nekog razloga (obično jer kupim neki noviji, šareniji, i zanimljiviji komad), pa ga onda ponovo otkrijem kroz neko vrijeme, kad već skoro sasvim zaboravim da ga imam. Tako je bilo s ovim bronzerom/rumenilom. Kupila sam ga zimus u svojoj bronzeri/highlighteri fazi, i kako je bio sjajan i crvenkast odlučila da ništa ne valja i odložila u svoju "ladicu gdje šminka da ide da umre", koju sam već prije spominjala u nekom postu. I tako prije sedmicu-dvije, uzmem ja tu ladicu i ponovo pregledam šta sve imam, i nađem svakakvih zaboravljenih dragulja, a među njima i ovo rumenilo koje je, iako mi je zimi bezveze, za ljeto - SAVRŠENO. Divna zlatno-breskvasto-brončana nijansa sa satensko-metallic finishom u trenu budi cijelo lice i izgledate kao grčka boginja. Ljepota. I sad ga tako koristim kao rumenilo svaki dan. A, samo da znate, ja inače nisam neki prevelik ljubitelj rumenila. I ne koristim ih svaki dan. A i kad ih koristim, to su neke nježne roze, prljavo roze, ili mauve nijanse. Smeđe i zlatne - nikad. Ali eto - sve do jednom. Ovo me oborilo s nogu, i nema mi pomoći :)

5. Žuta Maybelline Colossal Volum' Express maskara
Ne znam zašto, ali zadnjih mjesec-dva mi ruka skoro svako jutro sama pođe za njom. Imam i Essence Multiaction maskaru koja mi je isto tako dobra, te AVON SuperShock koja mi je jedna od najboljih maskara ikad, ali eto ova mi sama skoči u ruke :). Sigurno ste je sve već probale, pa da vam ne pričam dalje - fina, kremasta, maziva, ugalj-crna maskara koja ne sljepljuje trepavice, fino ih raščešlja i oboji, razdvoji, te im da volumen (duge trepavice me ne privlače jer se sva umrljam od njih kako imam deep set eyes, ali volumen mi je obavezan).

6. Olovka za obrve i olovka za waterline


Najbolja olovka za obrve koju sam ikad probala - Farmasi Eyebrow Pencil u nijansi 01, koja je savršena za djevojke sa svjetlijim obrvama, ima nevjerovatno prirodnu nijansu, nije ni crvenkasta, ni žućkasta, ni "kakasta" - kakve olovke za obrve često budu. Taman dovoljno tamna. Šteta što nam se zatvorio Didaco shop pa ih više nemam gdje nabaviti, sreća pa sam kupila 2 komada za zalihu, koštale su samo 1,5 KM, a savršene su.
Olovka za waterline - Max Factor 090 Natural Glaze. Zaboravite bijele olovke za oči, ovo je najbolja olovka za waterline koju ćete naći. Ja sam je platila 9 KM, što je po mojim mjerilima za olovke za oči - pravo bogatstvo, ali vjerujte da vrijedi. Jako, jako je mekana i kremasta, mat, lako se maže, ne iritira osjetljive oči, odlično prikriva crvenilo očiju (ja više bez nje ne mogu zamisliti jutarnje šminkanje, jer u trenutku prekriva neispavane crvene oči). Must-have. Ako već niste, probajte je, nećete se pokajati, garantujem. I mada ako je swatchate na ruku izgleda pomalo roskasto, što baš i nije poželjna nijansa za waterline, na unutrašnjosti očiju je savršena nijansa boje kože, dakle ne "dreči" bijelo kad je stavite, već samo izgledate svježe, odmorno, i naspavano.

7. Sjenila
43 Mystic Lemon & 58 Cappuccino, please!
Moram priznati, otkad su ove vrućine, često sjenila i ne koristim... Jednostavno mi se ne da ujutro gnjaviti se još i sa sjenilima, blendanjem, prijelazima, i sl., a znam da će sav taj moj trud "istopiti" do 12 sati. A i previše mi je to nekako proizvoda na očima. Ali eto, u one dane kad mi ipak treba malo boje na kapcima, skoro uvijek posežem za dva sjenila od Essence: 43 Mystic Lemon i 58 Cappuccino, please!. Prvo je prava ljetna, zlatno-bijelo-bež nijansa koja vam momentalno "otvori" pogled, a možete je koristiti i kako highlighter na obrazima, te ispod obrve, a druga je moja nova savršena nude nijansa. Dugo tragam za takvom, savršenom nude nijansom, koja će biti u boji moje kože, bez šljokica, ne presvijetla, ne pretamna, ne presiva, ne prebijela, i najzad sam je našla, i to slučajno švrljajući po CM-u :). Boja je, pa recimo to ovako: neka "smirenija" verzija ove sjene Mystic Lemon, Nije toliko zlatna ni upadljiva, baš je neka smirena, neutralna, ali i dalje jako fine, gotovo kremaste teksture, i divnog, satenskog finisha. I nju možete koristiti kao highlighter, ako želite malo diskretniju, dnevnu varijantu.
Antiqued & Mulch
Ove dvije nijanse nosim ili same ili u kombinaciji sa dvjema sjenama iz moje Fake MAC palete o kojoj sam već pisala, a to su prva nijansa slijeva u prvom redu (Antiqued), i prva nijansa slijeva u trećem redu (Mulch). Obje su SAVRŠENE ako imate plave oči, a pogotovo Mulch. Efekat koji ćete dobiti s njima je čaroban, ja kad god ih nosim dobijem hrpu komplimenata za svoje okice ;). I njih obično koristim same preko cijelog kapka, izblendane do pregiba.
Tu je i ELF Butternut paletica iz Essentials linije, koja ima sve ove nijanse, moja omiljena paletica od ELF-a:
ELF quad paletica Butternut - zar ovo nisu najsavršenije ljetne nijanse koje ste ikad vidjeli? :)
Fun fact: sjećam se da sam prošlo ljeto bila sva u fazonu intenzivnih sjenila, nosila sam žute, kraljevskoplave, čak i crvenkaste nijanse, uvijek neke lude boje, a ovo ljeto sam sva u tom neutralno-brončano-zlatnom fazonu :)

8. Usne
Iako sam obično više ljubitelj ruževa, u zadnje vrijeme preferiram sjajeve za usne.
Collection 2000 sjajila za usne -  Adore & Honeybunch
Od novih favorita tu su Collection 2000 sjajevi HoneyBunch i Adore koje sam na TCH platila samo 1 funtu, divne su teksture, ne lijepe se, daju lijepu bojicu, i imaju kistić umjesto spužvastog aplikatora, pa ih možete jako precizno nanijeti, u milimetar precizno (OCD alert :)).
Deep Rose, Candy Bar, Coral Carat, & ELF Luscious Lipstick kolekcija
Dalje, Essence Stay With me sjajila u nijansama 06 Candy Bar i 08 Deep Rose koji imaju neki nezgrapan aplikator, i nikako da skontam kako da ga najbolje upotrijebim... Inače, sjajila su za 10. Također, ELF Luscious Lipstick sjajila koja su mi all-time favoriti, jer su najnježnija, najkremastija, najlabelastija sjajila koja sam ikad probala, i imaju super aplikator i sve nijanse koje možete zamisliti. Ja ih imam skoro sve, od baby pink do smeđe, i sve su super. A koštaju samo 1,5 funtu. Često nosim i L'Oreal Glam sjajila kojih imam 5-6, u zadnje vrijeme mi je super ono u nijansi Coral Carat, jedna fina breskvasto-brončana nijansa, savršena za ljeto.
Maybelline 721 Pinky Beige & Rimmel 070 Airy Fairy
Onda kad ipak poželim ruž, tu su oni sigurni koji pašu uz sve, njeguju usne, i imaju odličnu boju: 070 Rimmel Airy Fairy, i Maybelline Moisture Extreme Naked Beige Collection u nijansi 721 Pinky Beige, i koja je savršena MLBB (My Lips But Better) nijansa, a uz to imate osjećaj kao da na usnama imate najdivnije labelo ikad. Šteta što nikako više ne viđam tu nijansu na TCH, ako je nađem, kupiću zalihe :)

9. Bioderma Sensibio (ili sve što vam je potrebno da uklonite šminku i očistite lice)
Bioderma Sensibio micelarna otopina
Ovo bi vjerovatno trebalo ići u preparativu, ali meni je logičnije da mu je ovdje mjesto, jer treba svu tu šminku nekako i skinuti, jel'te :)?
Uglavnom Bioderma Sensibio micelarna koju sam već spominjala (mislim da jesam... jesam li?), i koja opravdava svu pomamu oko nje, je sve to što ste čuli, i još je bolja. Svu šminku skida u samo dva poteza, bez trljanja, mrljanja i brljanja, bez razvlačenja očiju i crvenila lica od iritacija, bez suza od previše mlijeka/ulja za skidanje šminke na blazinici (što se meni redovno dešava, jer nikad ne potrefim pravu mjeru, ili mi je presuha blaznica, ili završim s očima punim mlijeka za skidanje šminke). Skidanje šminke je postalo igra, jer u dva-tri poteza, sa samo 3-4 blazinice skinete SVU, dakle KOMPLETNU šminku s lica. Doduše, prije Bioderme, ja samo baby maramicom prebrišem lice, čisto da skinem onaj površinski sloj šminke sa obraza, čela i brade, ali i to samo zato jer imam na zalihi 3 pakovanja maramica, pa da ih potrošim. Poslije 4 blazinice, lice je apsolutno čisto, i ne morate se umivati vodom (čak je i poželjno da se ne umivate, jer voda dodatno isušuje kožu, a micelarna ima njegujuće i hidratantne sastojke koji njeguju vašu kožu). Iako zvuči bljak i teško, nakon par dana se naviknete da se ne umivate poslije skidanja šminke. Naravno, to ne važi za jutarnje umivanje :D
U BiH je, nažalost, nema kupiti, jer nemamo dobavljača za Biodermu (čita li ovo iko odgovoran? HOĆEMO BIODERMU U BIH!!!), ja već drugo polu-litarsko pakovanje naručujem od sellera sa eBaya, iz UK, i prvi put sam ga platila oko 20 funti, a drugi put sam ulovila neko sniženje, pa sam ga platila 14 funti. Dakle u prosjeku oko 45-50 KM (sa dostavom). I čak i po toj cijeni, vrijedi. Planiram ovo ljeto u Hrvatskoj kupiti godišnju zalihu, jer koliko čujem u HR je Bioderma od 500 ml nekih 100 kuna (može li mi ovo neko potvrditi?), što je skoro duplo jeftinije od ove cijene koju sam plaćala. A traje jaaaaaaako dugo. Prvo pakovanje od pola litra mi je, uz svakodnevno korištenje, trajalo 5,5 mjeseci. Dakle skoro pola godine. 500 ml. Niti jedne bubuljice niti ikakve iritacije nisam imala otkad je koristim. Savršena je.

10. Lakovi za nokte
Farmasi 85
Deborah 833
Avon Ocean Breeze
Rimmel 325 Hot Gossip
Essence 64 Be Optimistic!
Maybelline 105 Urban Orange
Maybelline 135 Tart

* * *

Toliko o mojim dekorativnim favoritima, to su stvari koje sam zadnjih 2 mjeseca koristila svakodnevno, čak i u najvećoj žurbi, i obavezni su mi dio svakodnevne rutine.


Koristite li vi neke od ovih proizvoda, i kakvo je vaše iskustvo s njima?
Samo zato što meni i mom tipu kože nešto odgovara, ne mora značiti da će i vama, pa pišite ako imate slična ili drugačija iskustva :)


To be continued... (Vol.2 u pripremi, sa mnoštvom zanimljivih proizvoda i džidža :))

Čitamo se skoro ;)

13 comments:

  1. Replies
    1. Također. Ja se lupam po glavi što u Zg ne kupih bar onu malu bočicu, kod prijateljice sam je probala i odlična je!
      Zar nisi našla negdje u BBi Biodermu?

      Opet slinim nad tom divnom paletom Ebay sjenila :D

      Delete
  2. Bioderma mi je dugo na spisku želja :)...super post, čekam nastavak!

    ReplyDelete
  3. Joj ta micelarna! Može li link za sellera, odavno je "šmekam"!

    ReplyDelete
  4. super mi je elf quad, baš odlične boje :)

    ReplyDelete
  5. Candy Bar mi je ubedljivo najomiljeniji sjaj :)

    ReplyDelete
  6. Misha BB krema mi je na wishlisti, ali imam ih previše :( nije pametno da ih kupujem još... ali od ovih silnih koje imam smashbox bb cream sa SPF-om 30 mi je najbolja - prekriva k'o u snu.

    ReplyDelete
  7. Ja danas kupila u dm-u u Zagrebu (na Savici, jedan od par dm-ova u Hrvatskoj koji imaju i ljekarnicki dio) bioderma sensibio 500 ml i to sa dm-ovim popustom od 25%! Cijena je 104,90 a sa popustom 78,67 kn... Vec sam procitala u raznim recenzijama za ovu micelarnu da ce nekoliko curka iz susjednih zemalja koje ljetuju u Hrv. usput nabaviti zalihe ove micelarne, ako u njihovim zemljama nema za kupit marka bioderma, pa preporucujem ako vam je usput Zagreb (dm u sklopu hotela Antunovic i dm na Savici) ili Split (mislim da je u centru Joker) da nabavite dm-ov popust pa kupite jos povoljnije :)

    ReplyDelete
  8. joj, tek sad vidim da si i ti napisala da ces kupit zalihu za godinu dana - znaci i kod tebe sam to vidjela , hehe :D

    ReplyDelete
  9. Pleaѕe let mе know іf you're looking for a article writer for your blog. You have some really good articles and I believe I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd love to wrіte sоmе articles fοr your blog in еxchange foг a link back to minе.

    Pleаsе sеnd me an email if interested.

    Μаny thаnks!
    My web site - click through the following web site

    ReplyDelete
  10. Haѵe yοu ever thοught аbout creating аn ebook or
    guest authoгing on other sіteѕ?
    Ι have а blοg based on the same іnformation you dіscuss
    anԁ would really likе to haνe you share ѕome stoгies/information.
    I know my аudience would enjoу youг wοrk.
    If you're even remotely interested, feel free to shoot me an e mail.
    Also see my web page :: %anсhor_text%

    ReplyDelete
  11. I waѕ curious if уou ever conѕіdeгеd
    changing the ѕtгuсture οf your ωebsitе?

    ӏts verу wеll written; I loѵe
    what youve gοt to sаy. But maybе yοu could a little more in thе way of content so рeople could cοnnect with it betteг.
    Youve got an awful lot of teхt foг only hаving 1 or tωo
    pictures. Mаybe you could sρace it out bеtter?
    Look at my page buy silk n sensepil

    ReplyDelete