Saturday, May 26, 2012

Makeup/Beauty: BB kreme

Pitala sam vas na FB što biste radije čitale: recenziju BB krema ili post o bronzerima... I rezultat je bio izjednačen, pa sam ipak ja morala donijeti odluku. Odlučila sam se za BB kreme zato što su mi u zadnjih par dana stigle 2 BB kreme od kojih sam jednu već koristila, a jednu prvi put kupila i objema sam totalno oduševljena. Pa da podijelim to oduševljenje s vama...

Pakovanja Missha Perfect Cover #23 i Lioele Triple The Solution
Sigurna sam da ste već čule za BB kreme, a ako niste, više o njima možete pročitati na Wikipediji ili jednostavno progooglajte malo. Ukratko, BB kreme su navodno izumljene u Njemačkoj kao kreme koje bi koristili pacijenti koji su se podvrgavali laserskim tretmanima lica, a zaživjele su u Koreji kod popularnih glumica u korejskim sapunicama (oni tamo plaho vole sapunice, čak i više od nas). BB krema bi dakle bio neki multitasking proizvod koji sadrži visok SPF, anti-ageing svojstva, pruža hidrataciju, ujednačava ten, osvjetljava ga (ne šljokičasto, nego daje neku zdravu blistavost), dugotrajan je... itd.

Najčešće, glavne karakteristike BB krema su:
- blagotvorno djeluju na kožu (pomažu u obnavljanju kože, hidriraju je, podstiču obnavljanje ćelija i imaju anti-ageing svojstva)
- visok SPF faktor* (obično SPF 25 i više, te PA++ i više)
- obojene su, pa ujedno služe i kao puder zbog iznimno visoke moći prekrivanja* (za razliku od toniranih krema koje imaju jako lagano do srednje prekrivanje, BB kreme obično imaju srednje do veoma jako prekrivanje), i za neke od BB krema koje sam imala priliku koristiti ili probati vam garantujem da imaju jače prekrivanje od većine pudera koji se mogu naći na tržištu.
- uz sve to, jako su lagane na koži, brzo se upiju, te se stope sa bojom vašeg tena (većina BB krema dolazi u jednoj, dvije, eventualno 3 nijanse, ali upravo zbog tog stapanja boje, to obično nije problem). Nemate efekat maske na licu kao sa puderom, već više osjećaj kao da ste nanijeli omiljenu kremu za lice. Obično nisu komedogene*.

* Tvrdnje označene zvjezdicom ne važe za sve brendove BB krema, naravno da ih možete naći različitih, neke npr. uopće nemaju SPF faktor, a neke imaju SPF50, neke su komedogene, neke nemaju efekat posvjetljavanja kože, itd... sve zavisi od pojedinačne BB kreme.

Missha Perfect Cover #23 (50ml), #21 (20 ml), Lioele Triple The Solution (50 ml) i Garnier BB krema (50 ml) 
U ovom postu ću vam predstaviti 4 BB kreme koje trenutno posjedujem i koristim. To su: Missha Perfect cover (u nijansama #21 i #23), Lioele Triple The Solution (postoji samo jedna nijansa), i Garnier BB krema u nijansi Light.
Missha Perfect Cover #23 (50 ml, pumpica), #21 (20 ml, tubica), Lioele Triple The Solution (50 ml, pumpica) i Garnier BB krema (50 ml, tubica) 
 Možete primijetiti da su Missha PC #23 u velikom pakovanju, od 50 ml, kao i Lioele, u jako praktičnom pakovanju, tubica sa pumpicom. Obje pumpice odlično dispenziraju kremu, jedan pritisak je dovoljan za cijelo lice, ali bez problema možete dozirati i taj jedan pritisak, ako želite manju količinu kreme. Pakovanja su lagana, praktična za putovanja, ali i za svakodnevno korištenje.

Na svim slikama su BB kreme nanesene istim redoslijedom, i to slijeva nadesno:
  1. Missha Perfect Cover #23
  2. Missha Perfect Cover #21
  3. Lioele Triple The Solution
  4. Garnier Miracle Skin Perfector BB Cream

Kreme nanesene direktno na podlakticu 
1. Missha Perfect Cover #23
Ovu kremu sam u zadnjih godinu dana već dvaput kupovala, i potrošila (u manjem pakovanju, od 20 ml). Mislim da to govori dovoljno. Ono što mi se najviše sviđa kod nje je - SVE. Odlično prekriva, nije komedogena, nikad nisam imala problema s licem kad nju koristim, hidrira mi kožu kad je suha i ne masti se kad je vruće, na mojoj suhoj koži može izdržati i bez setovanja puderom u prahu cijeli dan, tako je zimi i koristim, mada ljeti ipak stavim tanki sloj translucentnog pudera u kamenu samo na nos, čelo i bradu. Jer, budimo realni, ako je napolju 35+, ne možete očekivati da vas krema još i hladi :). Ima izvanredan SPF42, te PA+++ (što mi je spas ljeti, jer onda ne moram da brinem o kremi za lice koja ima visok SPF, nego koristim koju god želim). Osim toga cijena joj je jako pristupačna, ja sam je kupila na eBayu kod ovog sellera, po cijeni od $12,98 . Volim je, šta drugo da kažem :). Jedina mana joj je to što je malo sivkaste nijanse kad se nanese, ali budući da se stopi s bojom kože, to zaista nije problem, čak i meni koja mrzim kad mi je lice čak i pola nijanse drugačije od prirodnog. Osim toga, budući da većina vas ima masnu ili mješovitu kožu, puder u prahu će apsolutno izjednačiti tu nijansu, tako da to neće biti problem. Ocjena: 9/10. (9 samo zbog te sivkaste nijanse). Recenziju o njoj je pisala i Persa, možete je pročitati ovdje.
Swatch razmazan prstom 
2. Missha Perfect Cover #21
Dakle, sve isto kao za ovu iznad, s tim da je nijansa svjetlija (manje sivkasta, više roskasta). Zimi mi je ovo savršena nijansa, dok ljeti preferiram #23. Također, budući da Missha kreme imaju SPF42, često ih miješam s puderima koji imaju manji SPF ili ga uopće nemaju, a ne sviđa mi se njihova nijansa. Tako npr., zimi dodajem svjetliju Misshu puderu da bih malkice posvijetlila nijansu i dodala SPF, a ljeti obično miješam tamniju Misshu sa puderom (u dane kad je ne koristim samu). Tako i puder s kojim ih pomiješam izgleda prirodnije na koži, bude trajniji, a i dobijem SPF zaštitu ;). Možete je kupiti na eBayu, cijena joj je oko $6 do $11 za ovo manje pakovanje od 20ml. Ocjena: 9/10 (opet zbog nijanse, nije sivkasta, ali je roskasta).
Ovdje je boja identična onoj uživo, dnevno svjetlo
3. Lioele Triple The Solution (postoji samo ova jedna nijansa i kupila sam je na eBayu od ovog sellera za $21,90)
Imam ovu BB kremu tek 3 dana, ali već je moja nova ljubav, volim je više od svih mojih BB krema i pudera zajedno. Pritom imajte u vidu da ja svoje BB kreme i pudere jako, jaaako volim, i smatram ih esencijalnima u šminkanju, bez svega bih mogla, ali bez pudera i maskare ne. I olovke za obrve, bronzera i Labella. Ali eto opet nije puno, i puder je na prvom mjestu. Nemam problematičnu kožu, niti nešto puno za prekriti osim povremenih fleka od bubuljica, pigmentacijskih flekica na čelu, i crvenila u obrazima (dakle, ništa drastično) - ali ipak volim imati savšeno ujednačeno lice, nekako sva šminka izgleda fenomenalno na čistom, glatkom licu. Ova krema ima sve što i Missha PC, ali bez sive nijanse, nijansa je divna, žućkasta, mislim da je identična nijansi pudera Bourjois HM 52 Vanilla, ali sam ga potrošila pa vam ne mogu napraviti usporedbu. Ali vjerujte mi. Divna je. I ima SPF 30, te PA++. Prekrivanje je, kao što vidite na slikama, izuzetno. Ja imam Revlon CS za suhu kožu, i to je puder s najjačim prekrivanjem koji sam imala, ali je ipak malo pretežak za svaki dan. Ova krema ima jednako prekrivanje kao i on. Ali bez težine na licu. Kad sam je probala, pala sam na guzu od miline. Pročitala sam dosta recenzija o njoj, i jedva se odlučila na kupovinu, jer baš i nije jeftina, ali kad sam čitala kakvo prekrivanje ima i da nije sive nijanse, morala sam je imati. I vrijedi svake pare. 22 dolara zvuče puno, ali ako uzmete u obzir da kupujete jedan multitasking proizvod (dakle SPF kremu, hidratantnu, i puder, sve u jednom), to da je za jedno korištenje treba duplo manje od tekućeg pudera koji koristite, te da dolazi u pakovanju od 50 ml (što je skoro duplo od količine pudera u jednom pakovanju) možete jednostavnom računicom zaključiti da ćete ustvari uštedjeti, jer će vam garantovano trajati bar pola godine uz svakodnevno korištenje. Samo pripazite, Lioele ima još jednu BB kremu koja se zove Beyond Solutions, ona ima drugačije pakovanje, pljosnato i kraće, nema SPF, ima malo drugačiju nijansu i prekrivanje joj je duplo slabije. A i skoro duplo je jeftinija. Pa kad budete kupovali, budite sigurni da kupujete onu koju želite, jer im je naziv sličan. Ocjena: 11/10. Da, toliko je dobra. :)
Dobro razmazan swatch
4. Garnier Miracle Skin Perfector - Light
Ovu kremu sam kupila samo zato što je bila na sniženju, i nije bila preskupa, pa hajde reko eto da probam. Nisam puno očekivala od nje. A nisam puno ni dobila. Obična tonirana krema. Meh. Misshice su me razmazile totalno, i više ne pristajem na ništa manje od onoga što one nude :). Detaljnu recenziju je već pisala Emily i možete je pročitati na njenom blogu, a ja ću samo kratko reći svoje utiske. Cijena: oko 10 KM za 50 ml (u rasponu od 8,5 KM - koliko sam je ja platila na sniženju, do nekih 11 KM koliko joj je redovna cijena). Prekrivanje joj je slabo. Totalno slabo. Ono, kao ako imate savršenu kožu pa eto da nešto stavite na lice, ili ako ste tinejdžerka pa vam i ne treba ništa jače. Finish - kako je Emily u gorespomenutoj recenziji napisala - gnjecav. Baš savršena riječ. Nanesete je i čekate da se upije, čekate, čekate, ali to se ne dešava. Ostaje vam taj neki gnjecavi (ne dewy, baš gnjecavi) feeling na licu, i ne pokušavajte ga tako setovati puderom u kamenu jer ćete izgledati kao uvaljani u brašno. Ne, prvo pokupite višak proizvoda sa  lica salvetom, blot-papirićem, ili čime već, pa onda setujte. Ma gnjavaža. Jednom sam je pokušala koristiti umjesto uobičajene hidratantne kreme za lice, i malo se bolje ponašala, nije bila toliko sjajna, i malkice se brže upila, ali meni se nešto ne sviđa osjećaj da mi tonirani proizvod ide direktno na kožu. Nekako više volim da između imam sloj svoje hidratantne kreme, čini mi se da bi mi se u suprotnom boja iz pudera, i prljavština iz zraka uvukle direktno u kožu. Znam da nisam normalna, ali eto, tako je. Sve u svemu, kao što već rekoh, obična tonirana krema, i to među lošijima. Ima i nijansu koja malko baca na narandžasto, što mi se ne sviđa. Koristim je samo kad hoću da razblažim neki puder, recimo s Lasting Finishom, ili je pomiješam s Mishha PC #23 da ubijem onu sivkastu nijansu i dobijem malo slabije prekrivanje. Nije mi izazvala probleme s licem, ali nisam je koristila dovoljno dugo, pa tu informaciju uzmite s rezervom. Ocjena: 3/10. Ne bih je preporučila.
Opet, realnija boja

2 minuta nakon nanošenja, već vidite kako BB krema polako oksidira i stapa se sa bojom kože. Obično treba nekih 15-ak minuta da u potpunosti oksidira i potpuno se stopi s vašim licem.

BB kreme i blic se vole - bez obzira na visok SPF faktor u ovim kremama, možete vidjeti da apsolutno nema onog bijelog odsjaja na slici sa blicem :)
 Jedna stvar koju sam danas slučajno primijetila dok sam danas swatchala ove kreme jeste koliko se one zaista stope s kožom - mislim znala sam i da se super stope i da su dugotrajne, jer ne prosijam i nakon cijelog dana na poslu, ali ovo... Nanesem ja swatch, razmažem, isfotkam sve... i nakon nekih 10 minuta krenem da skidam, i tako mahinalno trljam maramicom za skidanje šminke nekih 6-7 puta, pogledam, kad Missha PC (obje nijanse), i Lioele Triple The Solution još uvijek se vide na ruci. Garnier BB kremi nema ni traga, kao ni Rimmel Lasting Finish puderu u nijansi 200 (na donjim slikama je on na skroz desnom swatchu). WOW. Prilikom skidanja s lica navečer nisam primijetila da moram nešto posebno trljati kad je skidam, sasvim se lako skida, ali eto još jedan dokaz kakvo su malo čudo te BB kreme ;).
Tek nanijete i razmazane BB kreme na podlaktici

Kako to izgleda nakon trljanja vlažnom maramicom za skidanje šminke 
 Ove dvije slike iznad vam mogu poslužiti i kao test prekrivanja - vidite na donjoj kako ja imam divne tamnoplave vene, kakve bi svaki narkoman poželio, a i slažu mi se uz podočnjake...
(Offtopic, znate onu staru narodnu: "Nije meni što imam ljubičasto-plave podočnjake, nego što nemam nijedne cipele koje mi idu uz njih..."? Story of my life XD).
Na gornjoj slici se te moje vene skoro i ne vide. Garnier definitivno najslabije prekriva, zatim Rimmel Lastig Finish (a on stvarno dobro prekriva, ako ste ga probale, znate o čemu pričam), pa Missha PC. Međutim, Lioele Triple The Solutions je ubjedljivi šampion :D.
Rimmel Lasting Finish u nijansama 103, 200, te Catrice Photo Finish  u nijansi 010 - dnevno svjetlo

Rimmel Lasting Finish u nijansama 103, 200, te Catrice Photo Finish  u nijansi 010 - sa blicem
Ovo su vam samo swatchevi pudera Rimmel Lasting Finish u nijansama 200 i 103, te Catrice Photo Finish u nijansi 010 - čisto za usporedbu da biste vidjeli nijanse i prekrivanje u odnosu na BB kreme. Vidite da je prekrivanje ovih pudera jednako prekrivanju Misshe PC, a slabije od Lioele Triple The Solutions. Također, za pudere se baš vidi da su puderi, i da "sjede" na koži (iako ovaj Rimmel LF izgleda super-prirodno IRL, ipak u usporedbi s BB kremama gubi sjaj :)).

Još jedna informacija: ako ste u potrazi za BB kremama, svi makeup gurui se slažu da BB kreme za evropsko i američko tržište ništa ne valjaju i da su uglavnom obične tonirane kreme. To ova Garnier i potvrđuje, međutim dosta high-end brendova sad imaju BB kreme (Stila, Clinique, MAC, Clarins, itd.), i nisam ih probala, ali sam čitala samo loše recenzije o njima i da ništa ne valjaju s obzirom na cijenu. Pa, ako volite brendiranu kozmetiku, onda se radije odlučite za neki puder, a ne BB kreme. A BB kremice naručite na eBayu (ali obratite pažnju da kupujete kod sellera iz Koreje, NE iz Kine - jako važno).

Što se tiče nanošenja, BB kreme se fenomenalno nanose prstima (i najbrže), tako imaju najprirodniji efekat jer se pod toplinom prstiju zagriju i bolje blendaju, i ja ih najčešće tako nanosim. Ako želite malo jače prekrivanje, koristite flat top kabuki (ja koristim Powder Brush od ELF-a), a možete koristiti i bockalicu (ja sam odustala od bockalica jer sam slučajno kod jedne koleginice blogerice pročitala kako ima teoriju da bockalice izazivaju prištiće - povezala sam to sa svojim novonastalim prištićima koje inače nikad nemam, i korištenjem isključivo bockalice u zadnjih 20-ak dana... I nećete vjerovati, ali nakon što sam prestala koristiti bockalice i ponovo prešla na ELF Powder Brush i prste, lice mi se vratilo u normalu, i više prištića nema, kao i prije. E pa sad, ja sam sve svoje bockalice uredno oprala i odložila u ladicu "Gdje-šminka-ide-da-umre", a vi odlučite šta ćete uraditi sa svojima...)

Sve u svemu, ja vam definitivno preporučujem ovu Lioele Triple The Solution, ako ste svjetlijeg do srednje tamnog tena, neutralnog do žućkastog podtona, i tražite dobro prekrivanje, SPF, i lagan osjećaj na licu.

Ako želite potrošiti manje novaca, Missha je pravi izbor za vas, a osim nijanse #21 i #23 koje ja imam, proizvodi se i u nijansama #13 (za "Snjeguljice"), #31 (za tamnopute), i neki dan sam saznala da postoji i nova nijansa, #27 (to je neki hibrid između #23 i #31, nije siva, već je žućkasto-narandžasta, i malo tamnije nijanse od #23). S Misshom ne možete pogriješiti, odgovarat će vam bez obzira koji tip kože imate, nije komedogena, ima jako visok SPF, i veoma dobro prekriva sve nepravilnosti na koži.

Osim njih, jako je popularna Skin79 Hot Pink BB krema (o kojoj sam razmišljala da je kupim umjesto ove Lioele, ali je dosta roze nijanse, pa će vam odgovarati ako imate hladni podton kože), Etude House BB krema, SkinFood BB krema, itd... Brendova koji proizvode BB kreme ima zaista jako puno, na eBayu možete pronaći većinu njih po povoljnim cijenama, samo obratite pažnju da seller ima dobar feedback i da krema nije fake.

Nadam se da sam vam pomogla u odluci da kupite neku BB kremu, pogotovo sad kad ljeto dolazi, i sve želimo izgledati besprijekorno i na 35+, bez teške šminke na licu, ali ipak sa dovoljno jakom SPF zaštitom.
Ako ste već našle svoju idealnu kremu, znate da je to moguće, i znate kako vam više niti jedan puder nije dobar nakon što probate BB kremu koju volite... Ako još niste probale BB kremu - šta čekate? Istražite malo, saznajte koja bi vam najviše odgovarala, i kupite je, a onda dođite opet ovdje i u komentarima mi napišite koliko ste oduševljene na skali od 1-10. I dare you :)

32 comments:

  1. Ladica gdje šminka ide da umre :)))

    Ja sam Misshu pokušavala kupit jedno sto puta otprilike i uvijek se u posljednji tren odlučila za nešto drugo a sad me baš mami ta Lioele Triple samo mi je malo poskupa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ja mislim da sve mi imamo takvu neku ladicu :)
      DObra stvar je što se u njoj nakon određenog vremena nađu proizvodi koje ponovo otkrijemo, i svide nam se, pa to dođe onda kao neki besplatni shopping ;)

      Jest Lioele je skuplja malo, ali, kao što rekoh isplati se... TIh 50 ml će sigurno jako dugo potrajati. A Misshu uvijek možeš uloviti na aukcijama, a i BuyItNow cijena joj je nekih 6-7 dolara za manje pakovanje od 20ml, pa za početak možeš naručiti to malo pakovanje ako nisi sigurna.

      Delete
  2. odličan post, jako iscrpan! ja ću si uskoro naručiti testere ove Lioele i Missha Per.Cov. 21 sa eBaya. za sad sam vjerna Skin79 proizvodima, no mogla bih malo "zašarati" i dalje. uvijek si držim fige da neka nijansa nije prežuta ili roza jer sam neutralna i bolesno si izgledam ako jedan od 2 pigmenta prevagne u podlozi/BB kremi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najbolje je da onda pokušaš s testerima, tako ćeš definitivno znati da li ti i koja odgovara. Ako si dosta svijetla, vidjela sam da je Skin79 izbacio novu, narandžastu BB kremu, koja je kao poboljšana verzija roze... mene je baš zainteresovala, jer nije siva, baš je neke neutralne nijanse, i dobro prekriva, ali mislim da bi mi ipak bila presvijetla...

      Delete
  3. Meni lice totalno ide na sivo,nešto između sivog i bijelog,nimalo žuto,pa mi je baš teško naći puder ili BB kremu da se stopi s kožom :)
    Kontam da probam ovu Missha Perfect Cover #23,ali opet se bojim po swatchevima da će mi biti pretamna ://
    Ovu Garnierovu BB kremu sam probala i meni je užasna,em je narandžasta,em je i nijansa Light preeetamna em je ljepiva i gnjecava,i još se nekako ružno sjaji,uglavnom nije bila kod mene ni sat vremena,već sam je prosjedila dalje :)
    Probat ću sada sa Misshom,jer mi treba neka "validna" BB krema,pa šta bude,bude :)
    Hvala na swatchevima,ja baš sad pošla da guglam nijanse nekih BB krema,tako da mi je super došlo! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ti si onda idealan kandidat za BB kreme, jer većina BB krema i ima upravo takvu nijansu - sivkastu jako svijetlu, eventualno s roskastim podtonom :) Lucky you :)))
      Ako si tako svijetla na sivo, probaj Misshu PC #21, ili Skin79 Vital Orange (novo, narandžasto pakovanje), ili Skin79 Hot Pink (ona je malo više siva), one će ti savršeno odgovarati.

      Delete
  4. Mislila sam kupiti Garnierovu ali nema sanse :P

    ReplyDelete
  5. Sta su bockalice? I ja sam kontala kupiti Garnier, al no way:..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bockalice su eng. Stippling brush, kistovi za nanošenje pudera (rumenila, i sl) i koje se sastoje od 2 vrste dlačica: kraćih, prirodnih, i dužih, sintetičkih. Izgledaju ovako: http://img.makeupalley.com/5/9/8/5/1535997.JPG.
      Finish koji daju je odličan, s njima se jako fino utapka puder i dobije se airbrushed efekat (fotošopirane kože lica), ali eto, i to ima svoju cijenu izgleda :(

      Ja ti ne bih preporučila Garnier osim ako imaš izrazito malo zahtjeva od BB kreme :). Radije naruči sa neta, ili kupi od nekog na forumu, BB kreme se često mogu naći na forumskim i blogovskim rasprodajama.

      Delete
  6. Kupila sam sada Maybelline BB kremu koja je čista tonirana krema! Nijanse su uber čudne, doslovno se pitaš WTF ali na kraju su u biti ok!
    Već dugo razmišljam o nekoj pravoj BB kremi i sad si me jako zaintrigirala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja prizanjem samo Azijske BB kreme, ove naše su "niđe veze" :)

      Delete
  7. juce sam dobila kompletic malih tubica skin79 bb krema, ima neke 4, mislim da je jedna od njih ta pink (ali ne znam nista o bb kremama pa nisam sigurna), i tek cu da ih isprobam. medjutim, sad kad sam procitala ovaj tvoj tekst skroz sam se pomamila za tom lalala, ako stvarno tako lepo prekriva i dugo traje, odmah cu da nadjem nekog da mi je naruci, vec u ponedeljek :) samo mi molim te reci da li bi mi bila ok obzirom da mi je t zona prilicno masna ovih dana, posebno kad je vruce - procitala sam tekst i to vise puta, ali ipak se plasim da ne prosijavam mnogo od nje (ipak u nazivu ima rec krema, to mi je uvek sumnjivo)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da vidjela sam da ima kupiti taj set od 4 mini SKin79 BB klreme... Ja sam imala priliku probati Diamonds i VIP mini pakovanja, i bile su OK, ali prekrivanje je bilo onako, osrednje. Nijanse su bile nešto manje sive od Misshe, i eto sve u svemu OK kremice, bolje od toniranih definitivno, a imaju i SPF.

      To što ima u nazivu krema - ne znam kako bi se drugačije zvala? :) Neka te to ne brine, nećeš prosijati (možeš matirati malo T-zonu za svaki slučaj), ali ova Lioele ima stvarno nevjerovatno prekrivanje, evo danas sam je opet nosila, fora je što tako jako prekriva, i nekako je gusta kad se nanosi, tako da ti bukvalno trweba samo mala kap za cijelo lice, i ne vidi se da uopće imaš išta na licu, dok pudera treba jedno 3-4 puta veća količina, pa se zato i više primijeti. Kad sam je večeras skidala maramicom za skidanje šminke, maramica se jedva zaprljala, koliko je malo bilo kreme na licu, baš mi je bilo smiješno, jer mi inače trebaju 2 maramice da skinem sav puder s lica :))) (ne zato što imam kilogram pudera na licu, nego zato što volim da temeljito očistim lice, da ne pomislite da sam jedna od onih "zabetoniranih" puderom - nisam, grozim se takvog izgleda)

      Delete
  8. koliko si čekala da stigne Lioele Triple? :)))
    ubjedila si me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je stigla za tačno 10 dana (uključujući jedan vikend).

      Delete
  9. Super ti je recenzija i hvala na shareu (ako to tako mogu nazvati, jer nije Fejs) :) Ja sam se nekoliko puta premišljala da uzmem koju i uvijek skoro odustanem jer sam jako, jako svijetla i još k tome žuta. Ova Garnierova mi baš narandžasta i jedno dvije nijanse tamna. A našla sam dvije koje bi mi možda odgovarale, to su Skin79 zlatna i narandžasta, tako da - ako nabavim, javljam utiske :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam imala mini zlatnu, i prekrivanje je srednje, sudeći po swatchevima na netu koje sam gledala, Orange verzija je puno bolja, ima jače prekrivanje, normalniju nijansu (nije siva već žućkasta), i veći SPF (mei je taj SPF pravo bitan otkako sam prošle godine "fasovala" pigmentacijske fleke na licu nakon samo dan nepažnje kad se nisam namazala, a i ovo sunce je postalo totalno ludo zadnjih godina, začas se izgori ili zarade fleke kojih se onda ne možeš nikako riješiti. :/
      Utiske javljaj definitivno, pogotova ako kupis narandzastu, ja sam je dugo gledala, ali mi se cinila baš baš presvijetla.

      Delete
  10. Super blog..po preporuci beautymaniaca te i ja nadjoh
    Vratila si mi vjeru u BB kreme,nakon onog uzasa od Garniera mislila sam da su sve sr..e,i to pogolemo sr..e
    Cim maknem preko grane,moram sebi bajnuti neku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu, samo su naše (EU i USA) sranje :)
      Ima i azijskih loših, ne kažem, ali većinom su dobre, pogotovo ovi neki poznati brendovi (Missha, Skin79, SkinFood, Lioele, EtudeHouse, i sl.)

      Delete
  11. Fantastičan post, kao da si znala da mi baš treba :)...moraću naručiti ovu Liole BB!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja pišem o onome što je meni trenutno zanimljivo i aktuelno, a BB kreme su mi spas ljeti zbog te lakoće na licu i visokog SPF, i zato što se ne vide na licu. ;)

      Delete
  12. Ja je nisam koristila, imam samo ovu običnu Garnier, i već sam napisala šta mislim o njoj :)
    Moja preporuka je definitivno da kupiš neku od ovh azijskih BB krema, tek da vidiš kako to ustvari treba da izgleda ;)

    ReplyDelete
  13. Hej! Nedavno sam tegana u tagu Get to Know Me pa sam te tegala u svom postu. Nadam se da je to ok. Trebaš napisati 7 stvari o sebi pa tegati 6 blogera/blogerica. Sretno!
    Sviđa mi se ideja o BB kremama ali nisam još probala ni jednu. Ono što je meni dostupno ne izgleda mi primamljivo, iako ima cura koje hvale Garniereovu BB kremu. Da mogu, definitivno bih probala Lioele! Još 5 mj. do mog rođendana, možda mi se netko s karticom smiluje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, moj prvi tag, jeeee :)
      Super je, baš ću ovih dana napraviti jedan takav post, taggala me i AddToLove, pa ću to nekako sve smućkati u jedan post ;)
      Hvala ti :)

      Delete
  14. Cao, imam jedno pitanje. kada nanosis ovu kremu prstima da li je utrljavas ili samo predjes prstima po kozi( kao sto je lisa eldridge objasnila kako se trebaju stavljati baze za puder, ako si gledala taj video:D )?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, gledala sam kako to Lisa radi, i tu tehniku ja obično koristim baš za primere (mada ih jaaako rijetko koristim), i eventualno za pudere koji su rjeđi, mekaniji, i sa slabijom moći prekrivanja (npr.tako sam stavljala ovu Garnier BB kremu).
      Ostale BB kreme koje koristim su uglavnom gušće teksture i jače prekrivaju pa ih se mora malo bolje razmazati.
      Nekad ih stavljam prstima, ali najčešće koristim ELF Powder Brush, to je sintetički ravno rezani kabuki, i on mi je najdraži kist za pudere jer fenomenalno izblenda svaki puder, i to samo u par poteza, a kako ujutro obično jako žurim, važno mi je da mi ne treba 10 minuta da izblendam puder. S ovim kistom je to samo mah-mah-mah, trlj-trlj, i - gotovo :)

      Delete
  15. Ja imam Misshu PC13 i privlači me Lioele, ali mislim da mi je pretamna, i još k tome žuta. Ja tačno nisam skontala koji mi je podton, ali mislim da sam neutralna ka hladnijem.

    Helem, koju Skin 79 bi mi preporučila (mješovita koža, otprilike zahtjevna kao tvoja, plus miteseri na nosu), ili da se držim Misshice?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm ne znam sad, sudeći po slikama s neta, ova Missha 13 je baš baš svijetla... Lioele jeste svijetla, ali je ipak malo žućkastija - ne previše, ali definitivno nije siva.
      Prekrivanje joj je bolje od Misshe, ali ako misliš da si hladnog podtona, ja bih se ipak držala Misshe.

      Također, Missha je IMHO puno bolji izbor od Skin79 (njihove nijanse su pravo čudne, ja sam imala nekoliko mini pakovanja, i sve su imale neki drugu nijansu, ali sve su bile sivkasto roze). Čitala sam dosta o novoj, Orange verziji (koja je kao pobojšana verzije njihove najpoznatije BB kreme, Hot Pink). Moguće da bi ti ona odgovarala, neutralnog je podtona i jako svijetla (ja je zato i nisam uzela, jer je presvijetla za mene).
      http://beautyjunkies.inbeauty.de/w/index.php?title=BB_Creams_in_der_%C3%9Cbersicht
      Ovdje na predzadnjoj slici možeš vidjeti swatch za Misshu 13 i Skin79 Orange, mada mislim da su ibje ipak svjetlije IRL.

      Ovdje imaš također swatch i recenziju za Skin 79 BB kreme: http://www.phoenixcrash.com/748-skin79-vital-bb-cream-orange.

      Sve u svemu, ja bih se držala Misshe, ako ništa, zbog visokog SPF, a i sugurno znaš da ti odgovara, eventualno možda da uzmeš #21 ili #23 za ljeto... Ako već hoćeš Skin 79, pogledaj ovu Orange.

      I neka te ne brinu puno te nijanse, BB kreme (bar ove koje sam koristila) se stvarno super stope s bojom kože, pa je razlika skoro neprimjetna (ja sam jednom namazala pola lica sa PC 21 a drugo pola sa PC 23 i takva išla van, čisto da vidim razliku - nije je bilo. Izdaleka, izbliza, boja lica ista... jedina razlika je što je ova strana lica sa 21 bila mrvicu, ali samo mrrrrvicu blistavija). Znači, nećeš puno pogriješiti, don't worry ;)

      U svakom slučaju, javi nam šta si kupila :)

      Delete
    2. Hvala ti puno! Cijeli post si mi napisala :D
      U međuvremenu su mi u Illamasquai potvrdili da sam neutralna, kupim si Misshu 21, i ja mislim da neće biti ogromna razlika.

      Delete