Sunday, April 29, 2012

Makeup: Highlighteri i iluminatori

Dakle, hoćete highlightere? E pa evo vam highlighteri :-P
Puuuno highlightera :)

Znate, uvijek kad gledam YT videa ili postove drugih blogerica o njihovoj kolekciji šminke, ili kolekciji sjenila, rumenila, čega već... uvijek mi u oči upadne komentar da se kao izvinjavaju i nije im namjera da se hvale nego samo pokazuju kolekciju, i da neko nešto ne pomisli božesačuvaj... mislim wtf? Ja apsolutno ne vidim potrebu da se nekom izvinjavate zato što imate, lupam - 15 rumenila. Šta koga zaboli neka stvar koliko ih imate? Same ste radile, zaradile novac, i kupile ih. Ili dobile na poklon. Ili šta već - ali to su vaše stvari i uvijek mi dođe da napišem osobi koja je pisala post da se prestane izvinjavati, jer stvarno nema zbog čega. Uvijek će biti zavidnih i ljubomornih, i vaš komentar i izvinjenje to neće promijeniti. A i zar vas je stvarno briga što tamo neki :foreveralone: napiše da se vi hvalite svojom kolekcijom. A uostalom, šta i da se hvalite? Imate puno pravo na to. Ako neko to neće da čita, već iz samog naslova se vidi o čemu se radi, pa neka ne čita. Prosto k'o pasulj. I zato ću ja sad da se hvalim svojim highlighterima - buuaahaahahah crknite dušmani :)

Šalim se, neću da se hvalim, ali vala neću ni da se izvinjavam. A i ne mislim da ih imam sad nešto enormno puno, i svi su drugstore i jeftine marke, pa sve kad saberem ne koštaju 30-ak KM možda...

Uglavnom, ako već niste shvatili - slijedi kratki osvrt na moju kolekciju highlightera/iluminatora i kratki opis svakog od njih. Ako vas neki bude baš posebno zanimao, pišite, pa ću napraviti detaljnu recenziju samo njega. Sad sam još friška blogerica pa mi je malo bezveze praviti recenziju za jedan proizvod, osim ako me baš oborio s nogu, ali samo polako, ponestaće i meni ideja, pa ćete čitati pojedinačne recenzije čak i za kućne pape koje trenutno nosim :). Na tufnice su. I roze. :)

Joj al' vas zapričavam narode, nego da pređemo na fotke, šta mislite?

Eee ne može još :)
Najprije da definišemo šta je šta: recenzija je o highlighterima i iluminatorima. Budući da sam i ja često brkala to dvoje, napisaću vam koja je razlika između njih. Najprije, nijedan od ovih mojih ne sadrži šljokice. Jer ja sam jedna ozbiljna mlada dama i ne mogu da idem na posao zalivena šljokicama i šljaštim kao božićna jelka, jel' tako - tako je :).
Anyways, oba proizvoda se koriste i služe za osvjetljavanje dijela lica (jagodice, nos, brada, čelo) ili cijelog lica. Razlika je u strukturi proizvoda i načinu korištenja.

Iluminatori, kako im i ime nagovještava, iluminiraju lice, dakle, daju mu onaj neki zdravi sjaj ili "healthy glow from within", tako da izgledate kao trudnice (znate ono kako svi trudnicama kažu "Jao, prosto blistaš!"). E pa uz iluminatore ćete i vi da blistate kao trudnica, samo bez trbuščića :). Koriste se tako da se nanesu kao baza ispod pudera, ili se umiješaju u puder koji koristite, i koriste se u mikroskopskim količinama, dakle samo mrrrvica je sasvim dovoljna, ako ne želite izgledati kao disko-kugla. Obično imaju manje sjaja, manje shimmera, i više neki biserni sjaj (roze, bež, srebrne boje, zavisi od proizvođača).

Highlighteri, kako im opet samo ime kaže, služe za osvjetljavanje ili naglašavanje samo nekog dijela lica, dakle obično su to jagodice, nosić, brada ili čelo, eventualno dio odmah iznad obrva (tehnike i mjesta osvjetljavanja uglavnom zavise od oblika lica i željenog efekta, nema univerzalnog pravila). Obično imaju malkice više shimmera i bisernog sjaja, te su te sjajne čestice gušće koncentrisane nego kod iluminatora.

Nadam se da sam vam bar malo razjasnila :)

Najzad, fotke :D

Cijelo društvo na okupu

Otvorili su vam dušu :)

Redoslijed kojim sam ih swatch-ala
Dakle, sa lijeva nadesno su na ovoj fotki, i na swatchevima na sljedećim fotkama:

1. ELF - All over color stick in Spotlight
2. Collection 2000 - The Hihglighter in 3 Copacabana
3. ELF - All over color stick in Golden Peach
4. Benefit - High Beam
5. Benefit - Girl Meets Pearl
6. Essence - 43 Mystic Lemon
7. ELF - Healthy Glow Bronzing Powder in Luminance

Ovo je identična boja proizvoda kako izgleda kad se tek nanese - dnevno svjetlo, bez blica

Na ovoj slici je malo više do izražaja došao sjaj u njima

Dnevno svjetlo - sa blicom

Dnevno svjetlo sa blicom - uspjela sam uhvatiti nijansu sjaja koji daju: možete vidjeti kako je ELF Spotlight bjelkast, The Highlighter zlatno-bež, ELF Golden Peach narandžast, High Beam rozo-srebrnkast, Girl Meets Pearl rozo-breskvast, Mystic Lemon zlatno-žut, i ELF Luminance bež-zlatan

Još jedna sa blicom, realne nijanse

Razmazani swatchevi na ruci, dnevno svjetlo+blic


Malo razmazan swatch - dnevno svjetlo, bez blica

Malo razmazan swatch, stvarna nijansa - dnevno svjetlo, bez blica

U posjedu imam još nekoliko mineralnih pigmenata koje ponekad koristim kao highlightere, i jedan primer koji ima iluminirajući efekat, ali o njima ću pisati nekad posebno, pa ih nisam stavljala u ovom postu.

Sad ponešto ukratko o svakom od ovih ljepotana:


1. ELF - All over color stick in Spotlight
     Ovo je kremasti iluminator koji ima bjelkast odsjaj, pa je pogodniji za one sa hladnijim tonovima kože. Jako je tvrd i mastan, i s njim treba biti dosta pažljiv pri nanošenju, jer vam se lako može desiti da trljanjem ili blendanjem skinete puder koji imate na licu. Jako prirodno izgleda kad se nanese u manjim količinama, moj idealni način nanošenja je da ga pomiješam sa mrvicom tekućeg pudera na dlanu i nanesem kistom. Možete ga kupiti na eyeslipsface.co.uk za cijenu od 1,5 funtu.

2. Collection 2000 - The Highlighter in 3 Copacabana
     Ovo je zaista THE HIGHLIGHTER. Moj omiljeni. Nema boljeg na svijetu. Volim ga svim srcem, dušom, i jagodicama lica svoga :). Savršenstvo jedno od highlightera. Šta mi se sve sviđa kod njega, pitate? E, drage moje, toliko toga... Najprije, daje tako divan, prirodan, zlatni J-Lo healthy glow licu, i s njim izgledate tako sexy i zdravo i holivudski, ali unatoč tome je savršeno diskretan i niko neće ni primijetiti da ga imate na licu. Stapa se s kožom i samo vašem licu daje taj neki divan zdravi sjaj. Zatim, kako ima neku neobičnu teksturu koja je kremasta, ali suho-kremasta, i jako mekana (nemam s čime usporediti, zaista je specifična), onda ga možete nanositi i preko kremastog/tekućeg pudera, ali i preko pudera u prahu - isprobano. I u dva poteza se izblenda, upije, i ne ostavlja nikakav masni trag. Kupila sam ga na eBayu za cijelih 3,29 funti (uključujući shipping) sasvim slučajno, dok sam tragala za savršenim highlighterom - i našla sam ga. Ako želite prirodan sjaj i imate topliji ton kože, toplo preporučujem da ga probate. Meni je savršen :)

3. ELF - All over color stick in Golden Peach
     Ovo je još jedan ELF highlighter, samo što se meni ne sviđa :(. Ana je već pisala recenziju o njemu, i njoj je dobar, tako da - moguće je da sam ja dobila pokvaren proizvod, ili mi jednostavno ne odgovara takav, što ne znači da vama neće odgovarati. Ako ga želite kupiti, informišite se malo više. Inače, nijansa je neka zlatno-breskvasta, sa malo crvenkastog odsjaja, i možda bi mogla proći kao rumenilo, ali ono što meni najviše smeta su te ogromne šljokice u njemu. Mislim, ogromne. Iz aviona se vide. Kao sjenilo mi isto nije nešto, skuplja se u pregibima u roku pola sata, slabo je pigmentiran, i opet te šljokice :-/  I njega možete kupiti na eyeslipsface.co.uk za cijenu od 1,5 funtu.

4. Benefit - High Beam
     Ovo je vjerovatno kralj među highlighterima. Zovu ga i "Supermodel in a bottle" - s razlogom. Kremast je, divno se razmazuje, treba ga količina od pola zrna riže da osvijetlite sva strateška mjesta na licu, lako se blenda, i izgleda prirodno. Cijena mu je $26 na Sephorinom USA web sajtu, kod nas u BiH ga nema koliko ja znam. Da je dobar - jeste. Ali je i skup. Možete kupiti manju količinu u setu - već sam pisala o tome ovdje i ovdje, a čak i taj testerčić će vam trajati bar pola godine, uz svakodnevno korištenje. Odličan proizvod, jedina mana mu je cijena.

5. Benefit - Girl Meets Pearl
     Ovo je po namjeni - iluminator. Dakle, koristi se ispod pudera, za blagi sjaj, ili izmiješan sa puderom, za malo jači sjaj. Ja ga, međutim, koristim kao highlighter - dakle nanesem mrvicu proizvoda na strateška mjesta i izblendam. Shimmeru nema ni traga, daje vam zlatasto-roskasto-breskvasti biserni sjaj. Meni se njegov efekat čak više sviđa od High Beama, ali svako ima drugačiji ukus. Izuzetan proizvod, ali opet mu je minus - cijena. Košta oko $26 u Sephori.

6. Essence - 43 Mystic Lemon
     Kao što se vidi iz aviona - ovo je sjenilo. Doh. Ali ja sam jednom, lutajući bespućima interneta, naišla na ovaj post gdje djevojka koristi 3 Essence sjenila kao rumenila. I pala na guzu. Ubrzo nakon toga u CM-u naletim na sniženje ovih sjenila, i kupim i 43 Mystic Lemon, i 44 It's Up To You. Prvo koristim kao highlighter, drugo kao rumenilo. I savršeno obavljaju tu funkciju. Dok su mi kao sjenila totalno bezveze. Inače, ovo je iz linije Essence holografskih sjenila, boja je zlatno-žuto-bijela. Pigmentacija je odlična, čak i prejaka za moj ukus i namjenu za highlighter, pa trebate biti veoma lake ruke kad ga nanosite. Daje divan, zlatni sjaj, i ne trusi se. Mnogi ga navode kao dupe za čuveni NARS Albatross. Ja taj nemam, pa vam ne mogu potvrditi. Cijena - redovna oko 3,5 KM, kupljen na sniženju za 2,65 KM.

7. ELF - Healthy Glow Bronzing Powder in Luminance
     Ovo je jedan divan highlighter u kamenu kojem uz svu dobru volju i sve varijante osvjetljenja nisam uspjela uhvatiti realnu boju niti sjaj. Na swatchevima izgleda kao smeđa fleka :). Ali nije takav IRL. Uživo je sasvim diskretan, kameni highlighter. Doduše, veoma slabo pigmentiran (mislim da sam dobila feleričan proizvod, jer ga cure na netu hvale kao jako mek i praškast, i žale se na to prašenje, a moj je bio tvrd kao kamen, jedva sam uspijevala dobiti mrvu proizvoda trljanjem. Pa sam ga onda izmrvila, natopila alkoholom, i ponovo vratila u pakovanje, te je sad situacija malo bolja). Solidan highlighter. Nije puno pigmentiran, pa ćete teško pogriješiti. Možete ga čak velikim kistom nanijeti na cijelo lice ako želite malo sjaja - nećete sjajiti kao disko kugla, a može i lagano setovati vaš tekući puder. Ali to sve važi za djevojke sa suhom kožom. Ove s masnom neka ne pokušavaju ovo kod kuće :D. Cijena: 1,5 funtu na eyeslipsface.co.uk.

Suma sumarum: Ja sam pronašla svoj Holy Grail highlighter, i to je Collection 2000 THE HIGHLIGHTER u nijansi 3 Copacabana. Proizvodi se u još 3 nijanse, koje možete odabrati prilikom kupovine. I ostale highlightere koristim povremeno, ali ovom se uvijek vraćam. Vjerovatno ću nabaviti još bar 2 rezerve (iako se troši jaaako sporo - koristim ga već 3 mjeseca i potrošila sam možda milimetar debljine), jer sam hoarder u duši i jer imam fobiju, pošto se sve što volim prestane proizvoditi ili uvoziti kod nas. I onda kad nađem nešto savršeno, moram nabaviti zalihe :)

Toliko za ovaj put, pišite mi koje highlightere/iluminatore vi koristite i volite, i jeste li probale neki od ovih koje ja imam, te kakva su vaša iskustva?

Puno vas voli vaša Stylish Geekette :)

6 comments:

  1. Mislim da je problem kod ELF-a kod tebe ili
    a) moj je kupljen u SAD-u pa može biti druga tvornica i slične stvrai ili
    b) znaš kako oni stave u kotau velik i kuhaju pa su se možda zaigrali i dodali previše shimmera jer tvoj stvrano blješti. Mislim da je ovo realnija opcija. Ali jedno je sigurno, nemamo isti proizvod!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, i ja sam pretpostavila da je feleričan proizvod, isto kao što sumnjam i na ovaj Luminance. Dešava se to kod ELF-a... Ja sam npr naručila onaj njihov kist za sjenilo iz Basic linije 2 puta, i jednom mi je došao skroz tanak i pljosnat, i sheddao se kao lud, svaki put kad stavim sjenilo. A drugi put je bio duplo deblji, ne ispadaju mu dlačice, i fenomenalan je. Znam da sam se dosta puta susretala s tim da isti ELF proizvod kod dvije osobe bude totalno drugačiji...

      Delete
    2. Istina, ista stavr se meni desila sa njihovim kistovima! Jbg to je zajeb kod jeftinijih marki, manje paze pa se dešavaju takvi propusti!

      Delete
  2. Super post :D Obozavam highlightere <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Highlighter je malo čudo koje od umornog, nenaspavan lica, uz pravilno doziranje, u dva poteza napravi holivudsku divu. Ja sam ih počela koristiti tek prije nekih pola godine, i sad su mi dio obvezne rutine šminkanja. Čak i kad žurim, moram naći vremena za puder, highlighter, malo bronzera i maskaru. Ostalo se može i zaobići ;)

      Delete
  3. I ja koristim 43 Mystic Lemon i 44 It's Up To You u te svrhe, a ne kao senke :D Odlican, informtivan post :)

    ReplyDelete