Tuesday, September 18, 2012

Zlobni ljudi

Pozdrav drage moje, moram priznati da mi je žao što ovo pišem jer je sljedeći post trebao biti MUA recenzija koju zbog iznenadnih hitnih obaveza na fakultetu, prekovremenog na poslu i povrh svega gripe nikako ne stižem sastaviti, međutim jučer sam dobila prvi hejterski kometar, i to na darivanje koje imam, pa iako bih ga vjerovatno trebala ignorisati osjećam obavezu da odgovorim ne anonimnoj kukavici koja ga je napisala već vama ostalima, jer ne želim da iko stekne pogrešan dojam o svemu.

Dakle, komentar možete naći na postu darivanja, a on glasi: "Je li ovo za Mtel takmičenje sa divnim fondom od 30ak hiljada KM za najbolje :) ? Pa da iskoristiš tuđe ideje i zaradiš koju markicu ? :)"
*******

ODGOVOR ANONIMNOJ (i svima ostalima koji imaju slične vizije o ovom darivanju):

Moram priznati da sam ostala bez teksta na ovakav komentar :)
(btw., kako si samo pronicljiva, Anonimna, mora da zato i kriješ svoj identitet - da ti ga neko ne bi ukrao?)

Ova optužba mi je smiješna i glupa, i mada mislim da je ovaj tvoj komentar najpametnije bilo obrisati i ignorisati, kao što sa hejterima i treba, osjećam se obaveznom da odgovorim, ne zbog tebe koja si anonimna (vjerovatno iz razloga što si već učestvao/la u darivanju, da iskoristiš što se može, ali da ipak i meni anonimno održiš bukvicu), već zbog ostalih čitatelja koji mogu steći pogrešnu sliku o ovome:

1. Iskreno, za ovo Mtel takmičenje nisam ni znala, ali baš ti hvala što si mi skrenula pažnju, baš bih se mogla i prijaviti s nekom od svojih ideja (zamisli - mojih, vlastitih, originalnih ideja) i možda i osvojim neku markicu, i kupim nove čizmice ili neki high-end komad šminke, čisto da bi tebi napakostila :)))

2. Nakon što si mi skrenula pažnju na ovo, detaljnije sam pogledala o čemu se radi, pa evo da znaš i ti:
a) natječaj za Mtel se odnose samo na Android aplikacije, a ja zamisli uzimam u obzir i iPhone aplikacije (valjda razumiješ da je vrlo moguće da neka aplikacija postoji na Android marketu, ali ne i na iPhone Appstore, pa kao bih onda unovčila tu ideju???)
b) pravila za natječaj su jako striktna i aplikacije moraju biti napravljene na određeni način, podržavati određene servise, mobilnu i internet konekciju i sl, te biti korisne širokim narodnim masama... u što vjeruj većina vaših prijedloga ne spada.
c) Ovaj natječaj je objavljen 17.05.2012, a rok za predaju aplikacija je od 02. do 10. oktobra. Za izradu prosječne Android aplikacije je potrebno 1-3 mjeseca. Ne misliš li da bih ovu nagradnu igru objavila još u maju da sam imala takve namjere, pa da imam dovoljno vremena da realizujem tu ukradenu tuđu ideju?
d) Toliko o natječaju, samo sam ti htjela skrenuti pažnju da i sama uvidiš kakve gluposti pišeš.

3. Čak i da je ta tvoja optužba istinita, da jesam htjela ukrasti tuđu ideju i zgrnuti brdo love (maksimalna nagrada za prvo mjesto je 5000 KM btw), ne vidim u čemu bi bio problem? Svi ste punoljetni, normalni i donosite vlastite odluke, jel tako? Svojevoljno biste učestvovali u darivanju i dali mi vašu ideju, a kao odrasle, razumne osobe vjerujem da ste svi svjesni da sve što napišete na internetu postaje opće vlasništvo i više ne možete kontrolisati to što ste napisali. Niko vas ne tjera da dijelite svoje ideje sa mnom, niko vas ne tjera da učestvujete u darivanju, i niko vas ne tjera da prodate "milionsku ideju" za maskaru i lak za nokte. Jesam li u pravu? Osim toga, ako misliš da je najveći posao dati ideju, probaj sama realizovati neku od njih, pa možda onda budeš razumjela o čemu pričam.

4. I na kraju, da odgovorim na tvoju optužbu i objasnim zašto su pravila nagradne igre ovakva:
Ne, nisam htjela zgrnuti brdo love i ne, nisam ni znala za ovaj natječaj kad sam objavila nagradnu igru (ako hoćete vjerujte ako nećete ne morate, vaš izbor).
Razlog je sljedeći: odnedavno sam se počela zanimati za Android aplikacije i htjela sam da vidim kakve aplikacije trebaju drugima (ja imam listu od nekih 15-ak aplikacija za koje ja mislim da nedostaju, jer sam na sebi primijetila da mi često zatrebaju). Međutim, shvatam da nisu svi ja i da nešto što je meni super korisno, drugima je bezveze, i obrnuto.
Zato mi je trebao širi uzorak, i moj cilj je bio da oslušnem uzorak koji se sastoji od mojih 80-ak redovnih čitatelja koji dijele slične interese, lokaciju i godine kao i ja, i ustanovim kakva aplikacija bi bila korisna takvoj masi ljudi.
Sljedeći korak bi bio da takvu aplikaciju pokušam napraviti (ako već ne postoji) i stavim je BESPLATNO na Android market da biste je svi vi, a i ostali mogli skinuti i koristiti.

Dakle, Anonimna, pošto mi se čini da sporo kontaš, ponoviću ti još jednom: Ja bih, pored svog full-time posla uložila 2 mjeseca rada slobodnog vremena (koje mi niko neće platiti) da napravim BESPLATNU aplikaciju koju moji čitatelji žele, i postavim je BESPLATNO svima na korištenje, što mi opet niko ne bi platio. Uz sve to, podijelim najzanimljivijim idejama nagrade koje sam LIČNO PLATILA u vrijednosti nekih cca 50-100 KM (mrsko mi je sad da sabiram, iskreno), i od svega toga ja ne dobijam NIŠTA, dakle NULA MARKICA.
Jedino što bih imala je satisfakcija da sam napravila nešto što je nekome bilo potrebno i što će nekome biti korisno, te lična satisfakcija koju imam od toga što bih naučila nešto novo o razvoju Android aplikacija.


Anonimna, dakle, F*** OFF i nosi se s mog bloga jer takvim zlobnicima poput tebe nije mjesto ovdje.

Ostali, učestvujte i dalje (ako se ne bojite da ću vam ukrasti ideju i postati sljedeći Mark Zuckerberg) :D


Voli vas vaša Stylish-And-Supposedly-Ideas-Stealing Geekette

4 comments:

  1. e svasta...
    ma nemoj da se nerviras, ima svakakvog naroda.

    ReplyDelete
  2. Ja ću se vala prijaviti pa taman se ti i obogatila na račun moje ideje :D i to upravo sad,pa uzmi u obzir moju ideju,ja bi rado napravila ali ne znam kako ;)

    ReplyDelete
  3. hahaha najbolji odgovoj hejterima IKADA!!!!
    Dakle, samo mogu reći jedno, ono kakav si to i primjećuješ i očekuješ od drugih.
    Meni apsolutno nije palo na pamet da bi ti ovo radila da nekome ukradeš ideju, jer nije da te znamo, ali koliko te čitamo, mislim da smo svi dobili dojam o iskrenoj osobi!
    Za hejtericu ku... na ignor!

    ReplyDelete